تیتر امروز

توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند
حسن مرادی، استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با دیدار اقتصادی

توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان حسن مرادی، استاد حقوق بین الملل انرژی دانشگاه تهران، نماینده پیشین مجلس در دو دوره و سخنگوی کمیسیون انرژی در مجلس هفتم بود.
واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟
از چشم جهان (۱۷۴)

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟

درپی حمله موشکی گسترده تهران به تل‌آویو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ادعا کرده که پاسخ به این حمله انجام خواهد شد اما مقامات ایران می‌گویند در صورت این اقدام، پاسخ شدیدتری در انتظار تل‌آویو...
بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
یادداشتی از سامه‌یح نجف آبادی

جمهوری اسلامی از تهدیدها هراسی ندارد

سامه‌یح نجف آبادی، نماینده کلیمیان در مجلس در یادداشت خود با اشاره به اینکه حضور میلیونی مردم در نمازجمعه نصر از مصادیق مبارزه با ظلم و ظالم بود، نوشت: جمهوری اسلامی ثابت کرده که از تهدید‌ها هراسی ندارد.

کد خبر: ۱۷۳۶۳۲
۰۹:۰۶ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳

جمهوری اسلامی از تهدیدها هراسی ندارد

دیدارنیوز: نماینده مردم کلیمیان در یادداشتی، نوشت: جمهوری اسلامی ثابت کرده که از تهدید‌ها هراسی ندارد و حضور میلیونی مردم در نماز جمعه نصر از مصادیق مبارزه با ظلم و ظالم بود.

متن یادداشت همایون سامه‌یح نجف آبادی نماینده مردم کلیمیان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به شرح زیر است:

«حق طلبی و مبارزه حق علیه باطل همواره از صفات بارز ایرانیان بوده است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گواهی است بر این ادعا، نظامی مقتدر و باصلابت که هیچگاه به حریم کشور دیگری تعرض نکرده، اما ثابت کرده که از تهدید‌ها هراسی ندارد و شجاعانه در جهت حفظ حریم خود ایستادگی و بی پروا از مرز‌های کشور دفاع می‌کند.

از سویی دیگر رژیم غاصب صهیونیستی گواهی است بر اشغالگری و غصب که بی پروا و سنگدلانه از تجاوز و تعرض دست نمی‌کشد و هیچ ابایی از بمب اندازی به مناطق مسکونی و قتل عام کودکان و افراد بی گناه ندارد.

اما در این اثنا وعده صادق، عملیات بسیار بزرگ و راهبردی بود که پیام واضحی را نه تنها به صهیونیست غاصب بلکه به سراسر جهان مخابره کرد و نظام مقدس جمهوری بدین وسیله خاطرنشان وکرد که در جهت دفاع از سرزمین و نظام و حاکمیت خود آمادگی کامل دارد و هیچگونه تهدیدی را نمی‌تابد.

نماز جمعه هفته گذشته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی و حضور باشکوه و میلیونی مردم ایران در آن، یکی دیگر از مصادیق مبارزه با ظلم و ظالم بود که اعلان قدرت این نظام مقدس را به پشتوانه ملت فهیم ایران فریاد زد.

ضمن قدردانی از این حضور آگاهانه خدای متعال را برای داشتن رهبری شجاع و مردمی فهیم شاکرم و با آرزوی صلح و امنیت برای جای جای این کره خاکی، این دستاورد بزرگ را به یکایک هم میهنان تبریک گفته و حمایت خود و جامعه ایرانیان کلیمی را در دفاع از مام وطن ابراز می‌دارم.»

مطلب مرتبط:

نماینده کلیمیان: نگاه نژادپرستانه حسین شریعتمداری، خاطر جامعه کلیمیان ایران را آزرده کرد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی