تیتر امروز

توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند
حسن مرادی، استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با دیدار اقتصادی

توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان حسن مرادی، استاد حقوق بین الملل انرژی دانشگاه تهران، نماینده پیشین مجلس در دو دوره و سخنگوی کمیسیون انرژی در مجلس هفتم بود.
واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟
از چشم جهان (۱۷۴)

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟

درپی حمله موشکی گسترده تهران به تل‌آویو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ادعا کرده که پاسخ به این حمله انجام خواهد شد اما مقامات ایران می‌گویند در صورت این اقدام، پاسخ شدیدتری در انتظار تل‌آویو...
بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در جلسه هیات دولت مطرح شد

توصیه رئیس‌جمهور به استانداران جدید

مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری در سخنانی ضمن توصیه استانداران جدید به تلاش مستمر برای تحقق گفتمان وفاق ملی و همچنین اهداف دولت در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، بر لزوم توجه به استفاده از ظرفیت جوانان نخبه، بانوان و اقوام و مذاهب مختلف بدون در نظر گرفتن رویکرد‌های جناحی و با تاکید بر اصول مهم شایستگی، توانمندی و کارآمدی تاکید کرد.

کد خبر: ۱۷۳۵۹۹
۱۴:۱۱ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

پزشکیان

دیدارنیوز: رئیس جمهور ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای استانداران خراسان رضوی، فارس و یزد، از آنان خواست همه تلاش خود را برای تحقق گفتمان وفاق ملی و به کارگیری مدیران بر اساس توانمندی‌ها فارغ از جنسیت و باور و قومیت به کار بگیرند.

در جلسه صبح امروز (چهارشنبه) هیئت دولت که با حضور مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری برگزار شد، غلامحسین مظفری، حسینعلی امیری و محمدرضا بابایی دره با رای اکثریت اعضای کابینه به عنوان استانداران جدید خراسان رضوی، فارس و یزد منصوب شدند.

رئیس جمهور در سخنانی ضمن توصیه استانداران جدید به تلاش مستمر برای تحقق گفتمان وفاق ملی و همچنین اهداف دولت در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، بر لزوم توجه به استفاده از ظرفیت جوانان نخبه، بانوان و اقوام و مذاهب مختلف بدون در نظر گرفتن رویکرد‌های جناحی و با تاکید بر اصول مهم شایستگی، توانمندی و کارآمدی تاکید کرد.

پزشکیان همچنین از استانداران جدید خواست در توسعه استان‌ها ملاحظات زیست محیطی، رفع ناترازی‌های انرژی، مدیریت منابع و مصارف، پیگیری مجدانه برنامه دولت برای رفع کمبود در حوزه فضا‌های آموزشی، استفاده بهینه از ظرفیت‌های استان‌های محل ماموریت خود و رسیدگی جدی به محرومان را در دستور کار خود داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی