تیتر امروز

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!
در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با مهدی رنجبریان مطرح شد:

قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!

در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی رنجبریان مدرس حوزه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.

حزب‌الله: اسرائیل باید از بین برود

گروه حزب‌الله لبنان، به مناسبت سالگرد حمله ۷ اکتبر، خواستار نابودی اسرائیل شد و از حمله موشکی ایران بر ضد اسرائیل ستایش کرد.

کد خبر: ۱۷۳۴۷۹
۱۲:۵۲ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

حزب‌الله: «غده سرطانی» اسرائیل باید از بین برود

دیدارنیوز: گروه حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد حمله ۷ اکتبر خواهان از بین رفتن اسرائیل شد.

به نقل از یورونیوز، در بیانیه منتشره اقدام حماس و جهاد اسلامی در سال گذشته «عملیات قهرمانانه» خوانده شده که «اراده مقاومت فلسطین در مقابله با تجاوز» را به نمایش گذاشته است.

در جریان عملیات موسوم به «طوفان‌الاقصی» در ۷ اکتبر ۱۲۰۰ نفر کشته شدند که اکثریت آنان را غیرنظامیان تشکیل می‌دادند. همچنین بیش از ۲۵۰ نفر به گروگان گرفته شدند.

حزب‌الله لبنان تحت حمایت ایران در بیانیه خود اسرائیل «غده سرطانی تهاجمی کشنده» خوانده است که «باید از بین برود، حتی اگر زمان زیادی ببرد.»

این گروه شبه‌نظامی همچنین از حمله موشکی ایران بر ضد خاک اسرائیل ستایش کرده است.

حزب‌الله لبنان طی هفته‌های اخیر در جنگ با اسرائیل متحمل ضربات شدیدی شده و اکثر اعضای کادر فرماندهی خود از جمله رهبرش حسن نصرالله را در حملات اسرائیل از دست داده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی