تیتر امروز

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
اظهارات بعد از بازی برابر فولاد درباره «شیرینی» بحث‌برانگیز شد

دردسر جدید برای بیرانوند!/ احضار به فدراسیون و شکایت پرسپولیس

اظهارات علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم تراکتور تبریز درباره جریمه ۲۰ میلیاردی و اینکه ۵ میلیارد تومان به هیات مدیره پرسپولیس شیرینی داده، دردسر بزرگی برای او ایجاد کرده؛ کمیته انضباطی بیرانوند را احضار کرده و باشگاه پرسپولیس هم از او شکایت کرده است.

کد خبر: ۱۷۳۴۵۳
۰۹:۰۱ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

دردسر جدید برای بیرانوند!

دیدارنیوز: دروازه‌بان تراکتور در واکنش به حکم صادره از سوی کمیته تعیین‌وضعیت به مدیران باشگاه پرسپولیس اتهامی جنجالی را زد.

به نقل از فوتبال ۳۶۰، کمیته تعیین‌وضعیت فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی و چشم‌انتظاری اهالی فوتبال، روز گذشته حکم مرتبط با پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ یک‌طرفه غیرمجاز را صادر کرد؛ حکمی که جنجالی و عجیب بود و بیرانوند و باشگاه تراکتور تبریز حدود ۲۰ میلیارد تومان جریمه شدند و همچنین ۴ ماه محرومیت برای دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در نظر گرفته شد که البته در حکم آمده که این دوره محرومیت به مدت یک‌سال به حال تعلیق در آمده است!

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس شب گذشته مصاحبه‌ای جنجالی را در حاشیه برگزاری دیدار سرخ‌پوشان مقابل چادرملو اردکان انجام داد و مدعی شد که پرسپولیسی‌ها اعتراض خود را به کمیته استیناف و حتی دادگاه (CAS) خواهد برد. حالا یک روز بعد از اظهارات جنجالی درویش، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم تراکتور بعد از اتمام دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان، نسبت به شکست تیمش برابر فولاد واکنش نشان داد و با طرح اتهامی جنجالی، مدعی شد که مدیران باشگاه پرسپولیس برای اصلاح قرارداد و گنجاندن بند فسخ در قراردادش، ۵ میلیارد تومان شیرینی گرفته‌اند!

همه ما از تمام هواداران تراکتور عذرخواهی می‌کنیم

بیرانوند صحبت‌های جنجالی خود بعد از جدال با فولاد خوزستان را این‌گونه آغاز کرد: «به تیم خوب فولاد تبریک می‌گویم. بابت بازی امروز عذرخواهی می‌کنم. همه ما از تمام هواداران تراکتور عذرخواهی می‌کنیم و به تیم فولاد تبریک می‌گویم. پس از چند بازی خارج از خانه باید این شخصیت داخل خانه را به دست بیاوریم که همان بازی‌های بیرون از خانه را اینجا هم بازی کنیم. متاسفانه این اتفاق در این فصل برایمان نیفتاده و تمرکزمان را از دست داده‌ایم. در این ۷-۶ بازی، سومین بازی است که ۱۰ نفره می‌شویم که دو بازی در تبریز بوده است. امیدوارم بچه‌ها هر چه زودتر به این نتیجه برسند که باید آن شخصیت برد را مقابل هواداران به‌دست بیاوریم. انشالله که اتفاقات خوبی بیفتد. هیچ چیزی تمام نشده است. بعضی اتفاقات را باید به فال نیک بگیریم».

ما نمی‌توانیم هیچ اعتراضی به داوری کنیم

بیرانوند درباره عملکرد تیمش و عملکرد داور مسابقه گفت: «ما داشتیم خوب بازی می‌کردیم و سرتر از فولاد بودیم. ۱۰ نفره که شدیم ذهن بچه‌ها خراب شد. به هر حال اینکه پشت سر هم در دو بازی ۱۰ نفره شدیم باعث می‌شود تمرکز همه خراب شود و متاسفانه دقیقه آخر نیمه اول گل خوردیم، اما نیمه دوم بچه‌ها تلاش کردند، ولی متاسفانه نتوانستیم جلوی این هواداران سربلند باشیم. از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم و مطمئنم این بچه‌ها جبران می‌کنند. انشالله که بازی‌های بعد عملکرد خوبی داشته باشیم. با (VAR) که این فصل آوردند، ما نمی‌توانیم هیچ اعتراضی به داوری کنیم. به هر حال هر اتفاقی که در محوطه هجده قدم بیفتد، مسلما (VAR) چک می‌کند و داور هم با (VAR) ارتباط دارد. اگر (VAR) نبود، شاید اعتراضاتی می‌شد، اما با این سیستم بازبینی می‌کنند. به نظرم داور با کمک (VAR) قضاوت خیلی خوبی انجام می‌دهد و امیدوارم ادامه‌دار باشد».

۲۰ میلیارد را نمی‌دهم و شیرینی ۵ میلیاردی را هم از مدیران پرسپولیس پس می‌گیرم!

دروازه‌بان تراکتور موضعی تندی علیه حکم صادره از سوی کمیته تعیین‌وضعیت گرفت و گفت: «من فقط می‌خواهم بگویم ۲۰ میلیارد را که نمی‌دهم، ۵ میلیاردی را هم که هیات‌مدیره‌شان از من بابت شیرینی الحاقیه‌ای که به من دادند، گرفتند، پس می‌گیرم. زیاد ادامه بدهند ویدیوی‌شان هم بیرون می‌آیند که آمدند!» به نظر می‌رسد مناقشه ایجاد شده میان پرسپولیسی‌ها و بیرانوند وارد فاز تازه‌ای شده است!

احضار علیرضا بیرانوند به کمیته انضباطی

به گزارش دیدارنیوز، کمیته انضباطی از احضار دروازه بان تراکتور به این کمیته خبر داد. کمیته انضباطی اعلام کرد؛ علیرضا بیرانوند جهت ادای توضیحاتی به این کمیته دعوت شد.

پس از ادعای جنجالی؛ پرسپولیس از بیرانوند شکایت کرد

به نقل از تسنیم، باشگاه پرسپولیس صبح امروز دوشنبه، به طور رسمی از علیرضا بیرانوند به کمیته انضباطی شکایت کرد. علیرضا بیرانوند شب گذشته و پس از دیدار تیم‌های تراکتور و فولاد در اظهار نظری عجیب گفت: «نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمی‌دهم، بلکه آن پنج میلیارد تومانی که بابت اضافه کردن الحاقیه قراردادم هیئت مدیره باشگاه‌شان (پرسپولیس) به‌عنوان شیرینی از من گرفتند، پس می‌گیرم!»

این اظهارات عجیب بیرانوند باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله این بازیکن را برای ادای توضیحات فراخواند.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس نیز با تهیه لایحه‌ای امروز (دوشنبه) از علیرضا بیرانوند به اتهام افترا و نشر اکاذیب در کمیته انضباطی شکایت کرد.

باشگاه پرسپولیس در لایحه شکایتی خود تأکید کرده علیرضا بیرانوند ضمن اقرار به یک جرم شخصی، به مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز افترا وارد و نشر اکاذیب کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی