تیتر امروز

قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!
در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با مهدی رنجبریان مطرح شد:

قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!

در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی رنجبریان مدرس حوزه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
رضایی: این موجی که راه افتاد افغانستان ستیزی نیست، انسانیت‌زدایی است/ حسینی: وام ۱۰۰ میلیونی به افغانستانی‌ها کذب محض است
دیدار ویژه برنامه‌ای را با حضور نسل دوم مهاجران افغانستانی برگزار کرد

رضایی: این موجی که راه افتاد افغانستان ستیزی نیست، انسانیت‌زدایی است/ حسینی: وام ۱۰۰ میلیونی به افغانستانی‌ها کذب محض است

دیدارنیوز در ادامه مناظره‌ای که درباره مهاجران افغانستانی داشت، این بار در ویژه برنامه جامعه پلاس میزبان دو نفر از مهاجران نسل دوم بود.
باز هم یکی از ما در غربت مرد
افاضات اضافه

باز هم یکی از ما در غربت مرد

عوام‌الملک این هفته از مسعود بابت توجه به فیلتر‌شکن‌فروش‌ها تشکر کرده و با اشاره به درگذشت «فریدون» در غربت می‌گوید که مردن ما عوام، خیلی هم برای خواص مساله مهمی نیست.
پروازها در مسیر تهران ۳ روز دیگر تعلیق شد

ممنوعیت حمل پیجر و بی‌سیم‌ در پروازهای امارات

شرکت هواپیمایی امارات حمل پیجر و دستگاه‌های بی‌سیم ارتباطی توسط مسافران در پرواز‌های رفت و برگشت به دبی را ممنوع کرد.

کد خبر: ۱۷۳۳۶۷
۱۷:۴۶ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳

ممنوعیت حمل پیجر و بی‌سیم‌های ارتباطی در پروازهای امارات

دیدارنیوز: امارات به دنبال حملات خرابکارانه و مرگبار اخیر در لبنان، استفاده از پیجر‌ها و دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم موسوم به «تاکی‌واکی» را در هواپیما‌های خود ممنوع کرده است.

این شرکت مستقر در دبی همچنین در پی تشدید تنش‌های منطقه‌ای، لغو موقت پرواز‌هایی به مقصد خاورمیانه را برای چند روز دیگر تمدید کرد.

شرکت هواپیمایی امارات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «حمل پیجر و رادیو‌های ارتباطی بی‌سیم در چمدان‌های قسمت بار یا همراه در کابین توسط کلیه مسافران پرواز‌های رفت و برگشت به دوبی و نیز آن‌دسته از پرواز‌هایی که از طریق دبی انجام می‌شود، ممنوع است.»

این ممنوعیت چند هفته پس از انفجار‌های مرگبار دستگاه‌های ارتباطی مورد استفاده توسط اعضای حزب‌الله اعلام شده است که شبه نظامیان شیعی و نیز مقامات ایرانی، اسرائیل را مسئول آن می‌دانند.

در اطلاعیه شرکت امارات که روز جمعه ۴ اکتبر در وب‌سایت این شرکت منتشر شده، آمده است: «این قبیل اقلام در صورتی که در چمدان‌های دستی یا چمدان‌های قسمت بار مسافران یافت شود توسط پلیس دبی ضبط و توقیف خواهد شد.»

انفجار‌های همزمان دستگاه‌های ارتباطی اعضای حزب‌الله ماه سپتامبر دست کم جان ۳۷ نفر را در سراسر لبنان گرفت و نزدیک به ۳ هزار نفر را نیز زخمی کرد.

امارات، بزرگترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه، همچنین در اطلاعیه خود از تعلیق پرواز‌های خود در مسیر‌های عراق و ایران دست کم تا روز سه‌شنبه ۸ اکتبر خبر داد.

این پرواز‌ها برای نخستین بار اوایل هفته گذشته در پی حمله گسترده ایران به اسرائیل که طی آن موشک‌هایی بر فراز آسمان ایران و عراق به پرواز درآمد، لغو شده بود.

در اطلاعیه شرکت هواپیمایی امارات همچنین آمده است که پرواز‌های این شرکت به اردن که پیش‌تر در پی حملات یاد شده متوقف شده بود، از روز یکشنبه ۶ اکتبر از سر گرفته خواهد شد.

این در حالیست که پرواز هواپیما‌های رفت و برگشت این شرکت به لبنان در پی افزایش حملات اسرائیل به این کشور، بویژه حملات صورت گرفته به مناطقی در نزدیکی فرودگاه بیروت، همچنان تا ۱۵ اکتبر به حال تعلیق درآمده است.

تحولات اخیر سبب شده است که چندین شرکت هواپیمایی دیگر نیز برخی از خدمات پروازی خود به پایتخت لبنان و دیگر فرودگاه‌های خاورمیانه را تا اطلاع ثانوی به حال تعلیق درآورند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی