تیتر امروز

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
حمله موشکی ایران به اسرائیل

عراقچی: حمله ایران بعد از ۲ ماه خویشتن‌داری بود

عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل اعلام کرد: این اقدام بعد از تقریبا ۲ ماه خویشتن‌داری بسیار زیاد از سوی ما، به منظور فراهم کردن امکان آتش‌بس در غزه، بود.

کد خبر: ۱۷۳۱۷۵
۰۱:۱۶ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳

عراقچی

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه ایران نوشت: حامیان اسرائیل اکنون مسئولیت بیشتری برای متوقف کردن جنگ افروزان تل‌آویو به جای دخالت احمقانه، دارند.

«سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران بامداد چهارشنبه و پس از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل، نوشت: غروب امشب ما از حق خود برای دفاع مشروع بر اساس ماده ۵١ منشور استفاده کردیم و منحصرا پایگاه‌های نظامی و امنیتی را، که مسئول نسل‌کشی در غزه و لبنان هستند، هدف قرار دادیم.

عراقچی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: این اقدام بعد از تقریبا ۲ ماه خویشتن‌داری بسیار زیاد از سوی ما، به منظور فراهم کردن امکان آتش‌بس در غزه، بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شامگاه سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ به ترور شهید اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و عباس نیلفروشان، با چندین موشک، قلب اراضی اشغالی را هدف گرفته است.

سپاه همچنین اعلام کرد موشک‌های شلیک‌شده از ایران، پایگاه‌هایی نظامی رژیم صهیونیستی را در اطراف تل‌آویو هدف قرار داده است.

وزیر خارجه ایران با بیان اینکه «اقدام ما به پایان رسیده است مگر آن که رژیم اسرائیلی بخواهد واکنش‌های بیشتری را از سوی ما شاهد باشد»، نوشت: در این حالت پاسخ ما قوی‌تر و با قدرت بیشتری خواهد بود.

او در پایان به حامیان اسرائیل هشدار داد: حامیان اسرائیل اکنون مسئولیت بیشتری برای متوقف‌کردن جنگ افروزان تل‌آویو به جای دخالت احمقانه دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی