تیتر امروز

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.

شادی جمعی از مردم تهران از حمله موشکی به اسرائیل

جمعی از مردم تهران، دقایقی پس از پاسخ موشکی سپاه پاسداران به جنایات و ترورهای اخیر اسرائیل با حضور در خیابان‌های شهر به شادی پرداختند.

کد خبر: ۱۷۳۱۶۱
۲۱:۵۵ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳

شادی جمعی از مردم تهران از حمله موشکی به اسرائیل

دیدارنیوز: جمعی از مردم تهران دقایقی پس از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه اسماعیل رئیس دفتر سیاسی حماس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران، با حضور در خیابان‌های به شادی پرداختند.

به نقل از ایسنا شامگاه سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳، دقایقی پس از آغاز حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی مردم تهران با حضور در خیابان‌ها و با سر دادن فریاد «الله اکبر» و در دشت داشتن پرچم ایران، ضمن حمایت از این اقدام مشروع، به شادی و پخش شیرینی پرداختند.

سپاه دقایقی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد که «پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل‌عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب‌الله سیدحسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی