تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دستور وزیر کشور برای بررسی ۳ حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان

اسکندر مومنی، وزیر کشور به معاون امنیتی، انتظامی و استاندار سیستان و بلوچستان دستور داد، ٣ حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان به سرعت بررسی و نتیجه آن گزارش شود.

کد خبر: ۱۷۳۱۳۳
۱۳:۵۰ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳

دستور وزیر کشور برای پیگیری 3 حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان

دیدارنیوز: وزیر کشور به معاون امنیتی، انتظامی و استاندار سیستان و بلوچستان دستور داد، ٣ حادثه تروریستی مقابل مدرسه‌ای در بخش بنت شهرستان نیکشهر، تیراندازی به سمت خودرو‌های هنگ مرزی جکیگور و به سمت ماموران سیستان و بلوچستان به سرعت بررسی و نتیجه آن گزارش شود.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، مومنی با دستور به پورجمشیدیان معاون امنیتی، انتظامی و کرمی استاندار سیستان و بلوچستان بر لزوم شناسایی، برخورد با تروریست‌ها و بررسی ابعاد سه حادثه تروریستی امروز تاکید کرد.

در حادثه تیراندازی، تروریست‌ها در مقابل مدرسه‌ای در نیکشهر که جشن عاطفه‌ها در آن برگزار شده بود، سه نفر از جمله دو سرباز و عضو شورای شهر شهید و یک‌نفر مجروح شدند.

در حادثه حمله به خودرو‌های هنگ مرزی جکیگور نیز دو مرزبان شهید شدند.

همچنین در حادثه تیراندازی به سمت ماموران در محور جکیگور راسک ٢ تن مجروح شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی