تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

گفت‌وگوی پزشکیان با روسای جمهور سوئیس و فنلاند

«مسعود پزشکیان» رئیس جمهور کشورمان در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، با روسای جمهور سوئیس و فنلاند دیدار کرد.

کد خبر: ۱۷۲۶۹۳
۲۰:۱۴ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

گفت‌وگوی پزشکیان با روسای جمهور سوئیس و فنلاند

دیدارنیوز: چهارمین دیدار «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور یافته، با رئیس جمهوری سوئیس برگزار شد.

پزشکیان که از صبح امروز دوشنبه به وقت محلی دیدار‌های فشرده خود را در نیویورک آغاز کرده است، چهارمین دیدار خود را با «ویولا آمهرد» رئیس جمهوری سوئیس برگزار کرد؛ نشستی که در محل اقامت رئیس جمهور ایران برگزار شد.

در این دیدار، سید عباس عراقچی وزیر امورخارجه، مهدی سنایی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل، محسن حاجی‌میرزایی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، مجید تخت روانچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه، کاظم غریب آبادی معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه و سید محمد مهدی طباطبایی معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور حضور دارند.

پنجمین دیدار پزشکیان در نیویورک؛ گفتگو با رئیس جمهوری فنلاند

پنجمین دیدار «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور یافته، با رئیس جمهوری فنلاند برگزار شد.

پزشکیان که از صبح امروز دوشنبه به وقت محلی دیدار‌های فشرده خود را در نیویورک آغاز کرده است، پنجمین دیدار خود را با «الکساندر اشتوب» رئیس جمهور فنلاند برگزار کرد.

گفت‌وگوی پزشکیان با رئیس‌جمهور سوئیس

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی