تیتر امروز

شمس اردکانی: سرهنگ عراقی خبر جنگ را ۱۰ روز قبل از حمله صدام به من داده بود که در یک تلگراف رمز به مرکز ارسال کردم ولی بایگانی شد...
پنجمین قسمت تاریخ شفاهی با علی شمس ارکانی

شمس اردکانی: سرهنگ عراقی خبر جنگ را ۱۰ روز قبل از حمله صدام به من داده بود که در یک تلگراف رمز به مرکز ارسال کردم ولی بایگانی شد...

در پنجمین قسمت از تاریخ شفاهی با علی شمس ارکانی درباره اولین ماموریت او یعنی سفیر شدن در کویت و حواشی روزهای قبل از جنگ تحمیلی گفت و گو کردیم.
ابهام در آتش‌بس ۲۱ روزه لبنان/ ترامپ، ایران را تهدید به حمله کرد/ پیشنهاد پزشکیان برای آینده فلسطین
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ابهام در آتش‌بس ۲۱ روزه لبنان/ ترامپ، ایران را تهدید به حمله کرد/ پیشنهاد پزشکیان برای آینده فلسطین

این سی‌ و دومین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مدیر حوزه‌های علمیه قم اعلام کرد

با مقصران فاجعه معدن طبس برخورد قانونی صورت گیرد

آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی حادثه دردناک جانباختن تعدادی از کارگران معدن طبس را تسلیت گفت و خواستار برخورد قانونی با مقصران احتمالی این فاجعه شد.

کد خبر: ۱۷۲۶۲۸
۰۹:۱۹ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

با مقصران احتمالی فاجعه معدن طبس برخورد قانونی صورت گیرد

دیدارنیوز _ استان قم: مدیر حوزه‌های علمیه در پیام تسلیت به مردم طبس گفت: حادثه جان باختن ده‌ها تن از معدنکاران فداکار و پرتلاش و عزیز معدن طبس، واقعه‌ای دردناک و تکان‌دهنده بود که موجب اندوه همگان و حوزویان شد.

آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی حادثه دردناک جانباختن تعدادی از کارگران معدن طبس را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

«إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: «الکادُّ عَلَی عِیالِهِ مِن حَلالٍ کَالمُجاهِدِ فی سَبیلِ اللَّهِ»

حادثه جانباختن ده‌ها تن از معدنکاران فداکار و پرتلاش و عزیز معدن طبس، واقعه‌ای دردناک و تکان‌دهنده بود که موجب اندوه همگان و حوزویان شد. هموطن‌هایی که در معدن فعالیت می‌نمایند با کار و تلاش طاقت فرسا و سخت خود از ارکان اقتصاد و رشد و پیشرفت کشورند و شایسته هرگونه تکریم و تدابیر لازم و جامع امنیتی هستند و متأسفانه گاهی به دلایل گوناگون دچار سوانح تلخ و جبران ناپذیر می‌گردند.

حوزه‌های علمیه ضمن ابراز تأثر فراوان، صمیمانه‌ترین تسلیت‌های خود را محضر مردم شریف ایران اسلامی و مردم بزرگوار طبس و بویژه خانواده‌های گرامی و بازماندگان محترم این عزیزان تقدیم و به مسئولان توصیه می‌کند که حامی این خانواده‌های محترم به بهترین صورت بوده و برای پیشگیری از این نوع اتفاقات نسبت به الزام تمام معادن دولتی و خصوصی به رعایت ضوابط ایمنی و اتخاذ تدابیر بیشتر در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند و با مقصران احتمالی این فاجعه برخورد قانونی صورت گیرد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی