تیتر امروز

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!
در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با مهدی رنجبریان مطرح شد:

قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!

در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی رنجبریان مدرس حوزه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
هواشناسی ایران

باران و رعد و برق در شمال کشور/ باد شدید و خیزش گردوخاک

در روز‌های آینده در شمال کشور باران، رعد و برق و در برخی نقاط ایران وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۷۲۶۲۱
۰۸:۲۳ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

باران و رعد و برق در شمال کشور/ باد شدید و خیزش گردوخاک

دیدارنیوز: رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت: طی روز‌های آینده در شمال کشور باران، رعد و برق و در برخی نقاط ایران وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: امروز (۲ مهر) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان، سه‌شنبه (۳ مهر) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و از بعد از ظهر در گیلان، مازندران، گلستان و چهارشنبه (۴ مهر) تا جمعه (۶ مهر) در استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات رشته کوه البرز در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: دوشنبه تا چهارشنبه (۲ تا ۴ مهر) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳ تا ۵ مهر) در شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور اضافه کرد: چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بود.

او درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳ مهر) صاف، در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۲۳ و ۳۵ درجه سانتیگراد و پس فردا (۴ مهر) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد و احتمال گرد و خاک با کمترین و بیشترین دمای ۲۳ و ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد به ترتیب با کمینه دمای ۵ و ۴ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۶ و ۴۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها خواهند بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی