تیتر امروز

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران

یک پرسپولیسی ترمز سپاهان را کشید/ برد تراکتور در خرم‌آباد

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، با توقف سپاهان در دربی اصفهان و برد مهم تراکتور تبریز برابر خیبر خرم آباد به پایان رسید.

کد خبر: ۱۷۲۶۱۹
۲۱:۳۲ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

یک پرسپولیسی ترمز سپاهان را کشید/ برد تراکتور در خرم‌آباد

دیدارنیوز: تراکتور برتری دشواری را در خرم‌آباد به دست آورد تا رتبه دوم جدول لیگ برتر را از ملوان پس بگیرد.

هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و تراکتور تبریز، در ورزشگاه تختی خرم‌آباد و از ساعت ۱۹ امروز (یکشنبه) پیگیری شد که در این بازی تراکتور با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

ریکاردو آلوز در دقیقه ۱۲ دروازه خیبر را گشود، اما مهرداد قنبری در دقیقه ۲۰ با گلزنی از روی نقطه پنالتی توانست گل خورده میزبان را جبران کند. دانیال اسماعیلی‌فر، اما در دقیقه ۶۱ گل دوم و پیروزی‌بخش تراکتور را به ثمر رساند تا سه امتیاز را به شاگردان دراگان اسکوچیچ هدیه کند.

تراکتور با برتری در خرم‌آباد، امتیازات خود را به عدد ۱۰ رساند و با تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان، به جایگاه دوم جدول برگشت. خیبر نیز با پنج امتیاز در رتبه یازدهم جدول ماندنی شد.

پیام حیدری قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و به مهرداد قنبری، علیرضا نقی‌زاده و علیرضا دغاغله از خیبر و ایگور پوستونسکی از تراکتور کارت زرد نشان داد.

یک پرسپولیسی ترمز سپاهان را کشید

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان از ساعت ۱۹ امروز (یکشنبه) در چارچوب دیداری از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند، مسابقه‌ای که به تساوی یک - یک و تقسیم امتیاز بین دو تیم خاتمه یافت.

یک پرسپولیسی ترمز سپاهان را کشید/ برد تراکتور در خرم‌آباد

آریا یوسفی در دقیقه ۳۱ اولین گل مسابقه را به ثمر رساند تا شاگردان مورایس با پیروزی به رختکن بروند. نیمه دوم مسابقه با کمترین موقعیت روی دروازه دو تیم دنبال می‌شد تا اینکه کمال کامیابی‌نیا (هافبک سابق پرسپولیس) در دقیقه ۷۰ وارد زمین مسابقه شد و در دقیقه ۸۳ گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد. با این اوصاف کمال کامیابی‌نیا را می‌توان تعویض طلایی محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن در دربی اصفهان دانست.

با ثبت نتیجه تساوی در این مسابقه سپاهان ۱۳ امتیازی شد و همچنان یکه‌تاز جدول لیگ برتر باقی ماند. ذوب‌آهن نیز هفت امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت.

احمد محمدی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که به هادی محمدی و محمدمهدی محبی از سپاهان و فریبرز گرامی بازیکن ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در پایان هفته پنجم این رقابت‌ها در زیر آمده است:

یک پرسپولیسی ترمز سپاهان را کشید/ برد تراکتور در خرم‌آباد

نتایج دیدار‌های هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

نساجی مازندران ۲ - استقلال ۲
مس رفسنجان صفر - گل‌گهر سیرجان صفر
ملوان بندر انزلی ۲ - شمس آذر قزوین صفر
پرسپولیس ۲ - آلومینیوم اراک صفر
هوادار تهران صفر - فولاد خوزستان یک
استقلال خوزستان یک - چادرملو اردکان یک
خیبر خرم‌آباد یک - تراکتور تبریز ۲
ذوب‌آهن اصفهان یک - سپاهان اصفهان یک

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی