تیتر امروز

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!
در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با مهدی رنجبریان مطرح شد:

قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!

در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی رنجبریان مدرس حوزه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
قدرت‌نمایی ترسناک‌ترین نسخه قوی سپید

چه می‌کنه تیمِ مازیار!

ملوان فصل گذشته با مهدی تارتار عملکرد درخشانی داشت و غول‌های لیگ را حسابی به زحمت انداخت؛ این فصل هم قوی سپید انزلی با مازیار زارع در جمع مدعیان است!

کد خبر: ۱۷۲۵۴۵
۱۹:۰۸ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

چه می‌کنه تیمِ مازیار!

دیدارنیوز: عملکرد ملوان بندرانزلی در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی فراتر از حد انتظار بوده است.

ملوانی‌ها بعد از بازگشت به چرخه تیم‌های لیگ برتری، سیاست خود در فصل نخست را بقا در سطح اول فوتبال ایران قرار دادند که این اتفاق رخ داد و در گام بعدی، به دنبال آن بودند تا در جمع مدعیان حضور پیدا کردند. در فصل گذشته، قوی سپید انزلی با هدایت مهدی تارتار کار خود را در لیگ بیست‌وسوم پیش برد که ملوانی‌ها موفق شدند با کسب ۴۱ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گیرند که از حیث جایگاه، رتبه به‌دست آمده در تاریخ لیگ برتر نظیر نداشت!

تارتار بعد از پایان لیگ بیست‌وسوم از ملوان رفت و به نظر می‌رسید که با توجه به مشکلات مالی، روز‌های بحرانی در انتظار ملوان باشد. سعید دقیقی به عنوان سرمربی جدید ملوان معرفی شد که او به دلیل مشکلات مالی از سمت خود کناره‌گیری کرد و بعد از استعفای دقیقی، مدیران باشگاه ملوان موفق به جلب رضایت مازیار زارع برای بازگشت به این تیم شدند و زارع که موفق به بازگرداندن ملوان به لیگ برتر و حفظ این تیم در سطح اول فوتبال ایران شده بود، با انگیزه‌هایی متفاوت به تیم شمالی بازگشت.

سن‌سیروس، قتلگاه رقبای ملوان!

مازیار زارع یکی از اسطوره‌های باشگاه ملوان محسوب می‌شود و از محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران ملوان برخوردار است. با توجه به جذب بازیکن سرباز و تغییر و تحولات انجام شده در فهرست ملوان، آن‌ها تمرینات خود را در روز‌های منتهی به آغاز لیگ بیست‌وچهارم آغاز کردند، اما با این وجود، مرور کارنامه قوی سپید انزلی در فصل جدید لیگ برتر نشان می‌دهد که ملوانی‌ها توانسته‌اند عملکردی فراتر از حد انتظار داشته باشند و در قامت یک شگفتی‌ساز کار خود را در لیگ بیست‌وچهارم پیش می‌برند.

ملوانی‌ها در حالی از ۵ بازی خود در فصل جدید لیگ برتر ۱۰ امتیاز به‌دست آورده‌اند که راز موفقیت ملوان، عملکرد درخشان این تیم در بازی‌های خانگی است. شاگردان زارع در گام نخست موفق شدند گل‌گهر را در انزلی شکست بدهند و سپس از سد تیم‌های چادرملو اردکان و شمس‌آذر قزوین در ورزشگاه سیروس قایقران که به سن‌سیروس شهرت دارد، گذشتند تا از ۹ امتیاز ممکن دیدار‌های خانگی، ۹ امتیاز کامل را به‌دست آورده باشند و نگاه‌ها را به سوی خود خیره کنند.

از جان‌سختی برابر مدعیان تا بهترین خط حمله لیگ ۲۴

انزلی‌چی‌ها در دیدار‌های بیرون از خانه برابر استقلال تهران و سپاهان اصفهان تجربه بازی دارند که موفق شدند برابر استقلال، امتیاز ارزشمندی را به‌دست آورند و در جدال با سپاهان هم با بدشانسی، ناکام در کسب امتیاز بودند و شکست یک‌گله را پذیرفتند. اتفاقی که بیش از پیش توجهات را به سوی تیم ملوان جلب می‌کند، اینکه آن‌ها فعلاً بالاتر از همه مدعیان توانسته‌اند عنوان برترین خط حمله لیگ بیست‌وچهارم را با ۸ گل زده به نام خود ثبت کنند تا بهترین فصل تاریخ ملوان در لیگ برتر در حال ساخته‌شدن باشد!

شاگردان زارع در بدبینانه‌ترین حالت در پایان هفته پنجم به رتبه سوم جدول سقوط می‌کنند که رکورد جالب‌توجهی است؛ البته که آن‌ها در قیاس با تیم‌هایی، چون پرسپولیس و گل‌گهر یک بازی بیشتر انجام داده‌اند، اما با این وجود نمی‌توان عملکرد درخشان ملوانی‌ها در فصل جدید را نادیده گرفت. اتفاق ویژه درباره ملوان اینکه آن‌ها هفته آینده هم در انزلی باید به مصاف بروند و برابر استقلال خوزستان صف‌آرایی کنند که باید دید رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی قوی سپید انزلی در دیدار‌های خانگی حفظ خواهد شد و آن‌ها حتی می‌توانند نیم‌نگاهی به صدرنشینی لیگ بیست‌وچهارم داشته باشند یا خیر. آنچه واضح است اینکه با گذشت ۵ هفته از فصل جدید لیگ برتر، عملکرد ملوان فراتر از حد انتظار بوده و شاگردان مازیار زارع توانسته‌اند عنوان تیم شگفتی‌ساز فصل جدید لیگ برتر را به خود اختصاص دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی