تیتر امروز

مبادا به خواص فشار بیاید
افاضات اضافه

مبادا به خواص فشار بیاید

عوام‌الملک در نامه جدیدش به حضرت مسعود، از آزادی واقعی در جامعه و تجمع پرشور(!) حامیان فیلترینگ تشکر کرده و بابت مالیات حقوق هم گفته مهم این است که یک وقت به خواص فشار نیاید.
افزایش قیمت بنزین در سال آینده؟/ جولان پ‌ک‌ک در قلب آنکارا/ تفاهم واشنگتن و تل‌آویو‌ درباره ماجراجویی خطرناک نتانیاهو
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

افزایش قیمت بنزین در سال آینده؟/ جولان پ‌ک‌ک در قلب آنکارا/ تفاهم واشنگتن و تل‌آویو‌ درباره ماجراجویی خطرناک نتانیاهو

این چهلمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
خلاء توسعه گرایی در سینمای خانگی
گزارش دیدار از یک رویداد فرهنگی در فرهنگسرای ملل

خلاء توسعه گرایی در سینمای خانگی

کانون فرهنگ و زندگی در فرهنگسرای ملل پارک قیطریه، میزبان نشستی بود که موضوعش مانند سلسله نشست‌های پیشینش، متناسب با عنوان این کانون فرهنگی بود که به جریان تو در توی فرهنگ و زندگی می‌پرداخت؛ خبرنگار...

ترافیک سنگین در محور‌های هراز و چالوس

تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در محور‌های هراز و چالوس و اعمال ممنوعیت تردد کامیون‌ها در این محور‌ها خبر داد.

کد خبر: ۱۷۲۴۶۹
۱۳:۴۸ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

ترافیک سنگین در محور‌های هراز و چالوس

دیدارنیوز: رئیس پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در محور‌های هراز و چالوس و اعمال ممنوعیت تردد کامیون‌ها در این محور‌ها خبر داد.

سردار سیدتیمور حسینی در گفتگو با ایسنا با اشاره به وضعیت ترافیکی محور‌های اصلی کشور به‌ویژه در روز‌های پایانی تعطیلات تابستان، اظهارکرد: هم‌اکنون ترافیک پرحجم و روان در محور‌های هراز و چالوس مشاهده می‌شود. در محور هراز، ترافیک در محدوده آب اسک تا لاریجان عادی است، اما در نزدیکی تونل سپاسد و پارک جنگلی آمل، ترافیک به‌صورت رفت و برگشت پرحجم و روان گزارش شده است. همچنین در محور چالوس، ترافیک در محدوده پل زنگوله و سیاه بیشه پرحجم است و در سایر نقاط این محور، تردد به‌صورت روان انجام می‌شود.

وی افزود: به‌جز محور‌های هراز و چالوس، سایر محور‌های مواصلاتی کشور در شرایط عادی و روان قرار دارند.

حسینی به انسداد شب گذشته محور چالوس به‌دلیل احتمال وقوع سیلاب و ریزش سنگ اشاره کرده و گفت: شب گذشته محور چالوس به‌دلیل شرایط بحرانی مسدود شد، اما از ساعت ۵ صبح امروز بازگشایی شده و هم‌اکنون تردد در این محور به‌صورت روان انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهور فراجا همچنین اعلام کرد: به‌منظور تسهیل ترافیک و افزایش ایمنی، تردد کامیون‌ها در محور هراز از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۲۴ ممنوع است. این ممنوعیت شامل کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی نمی‌شود. همچنین از ساعت ۶ صبح روز‌های جمعه و شنبه نیز تردد کامیون‌ها در محور هراز تا ساعت ۲۴ ممنوع خواهد بود.

حسینی با تأکید بر رعایت قوانین رانندگی و نکات ایمنی، از رانندگان خواست به تابلو‌های راهنمایی و رانندگی توجه کنند و از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند.

وی همچنین توصیه کرد که رانندگان شرایط جوی و جاده‌ای را در نظر بگیرند و در صورت بروز هرگونه شرایط خاص، با پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

حسینی گفت:در صورت مشاهده افزایش ترافیک در جاده‌های مواصلاتی استان‌های شمالی محدودیت‌های تردد جدیدی اعمال خواهند کرد که از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی