تیتر امروز

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.

حماس: اقدامات اسرائیل با مقاومت فلسطینیان مواجه می‌شود

«عبدالرحمن شدید»، یکی از رهبران جنبش حماس اعلام کرد که ویران‌کردن منازل ساکنان کرانه باختری و قدس اشغالی، حتما با مقاومت فلسطینیان مواجه خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۲۳۷۶
۰۹:۲۶ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

حماس

دیدارنیوز: یکی از اعضای جنبش حماس گفت که ویران‌کردن منازل ساکنان کرانه باختری و قدس اشغالی، حتماً با مقاومت فلسطینیان مواجه خواهد شد.

«عبدالرحمن شدید»، یکی از رهبران جنبش حماس دیروز سه‌شنبه تأکید کرد: افزایش تنش‌­ها از سوی رژیم اشغالگر قدس برای ویران کردن منازل ساکنان کرانه باختری و قدس اشغالی تلاش نافرجام رژیم برای آواره کردن ملت فلسطین است، و حتماً با مقاومت فلسطینیان مواجه خواهد شد.

عبدالرحمن شدید در یک کنفرانس خبری خاطرنشان کرد: سیاست ویرانی منازل و دارایی شهروندان کرانه باختری به‌ویژه قدس اشغالی بخشی از نقشه رژیم برای الحاق کرانه باختری و آواره کردن ساکنان آن، جهت توسعه شهرک‌سازی در اراضی فلسطین است.

وی افزود: این سیاسات سرکوبگرانه هرگز عزم و توان مقاومت را شکست نخواهد داد؛ چرا که این ملت با تمام توان خود به سرزمین و حقوق خود چنگ زده است.

عبدالرحمن شدید بیان کرد: افزایش فشار بر ساکنان کرانه باختری به‌ویژه افزایش موانع از سوی رژیم و نابودی زیرساخت‌ها، مصادره مغازه‌­ها و اماکن تجاری فلسطینیان، تلاش‌های نافرجام برای افزایش فشار بر ملت ماست، اما این ملت هرگز از مبارزه با رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان خسته نخواهد شد و به مبارزه خود ادامه خواهد داد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی