تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.
ستار هاشمی می‌گوید سیاست‌گذاری در وزارت ارتباطات انجام نمی‌شود

وضعیت فیلترینگ در دولت چهاردهم به کجا رسید؟

در شرایطی که بعد از روی کار آمدن دولت چهاردهم و وعده‌های پزشکیان درباره فیلترینگ همه در انتظار مشخص شدن این داستان و رفع محدودیت‌های عجیب و غریب از زمان دولت قبلی هستند، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ می‌گوید: سیاست‌گذاری در وزارت ارتباطات انجام نمی‌شود.

کد خبر: ۱۷۲۳۲۰
۱۰:۴۲ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

وضعیت فیلترینگ در دولت چهاردهم به کجا رسید؟

دیدارنیوز: وزیر ارتباطات دولت پزشکیان درباره فیلترینگ گفت: سیاست‌گذاری در وزارت ارتباطات انجام نمی‌شود.

به نقل از زومیت، ستار هاشمی در حاشیه نشست خبری رئیس‌جمهوری در پاسخ به پرسشی راجع به فیلترینگ گفت: «بحث شبکه دو بعد مختلف دارد؛ یک بعد بحث کیفیت شبکه و ارتباطات است که مشخصا در حوزه ماموریت وزارت ارتباطات قرار می‌گیرد و ما حتما به جد این موضوع را دنبال می‌کنیم و امیدواریم در آینده نزدیک در بحث ارتقای کیفیت ارتباطات و دسترسی‌ها خبر‌های خوبی را به مردم بدهیم. البته ورای خبر، آن چیزی است که مردم در زندگی‌شان لمس می‌کنند.»

وزیر ارتباطات اظهار داشت: «یکی از مطالبه‌گر‌های جدی من در حوزه شبکه پسرم است و ما خودمان را مکلف می‌دانیم که این موضوع را با جدیت دنبال کنیم. همین الان یک تیم ویژه‌ای در بحث آسیب‌شناسی چالش‌های شبکه و کیفیت ارتباطات در وزارت ارتباطات مشغول به کار است.»

هاشمی سیاست‌گذاری درباره فیلترینگ را خارج از حیطه وظایف وزارت ارتباطات دانسته و گفت: «همان‌طور که همه می‌دانیم سیاست‌گذاری در وزارت ارتباطات انجام نمی‌شود، اما ما سازوکار‌هایی را آنجا دیده‌ایم که کنشگری فعال داشته باشیم در قالب سیاست‌های کلی مدل‌ها و شیوه‌های جدیدی را به لایه سیاست‌گذاری ارائه دهیم و امیدوارم در این لایه اتفاقات خوبی بیفتد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی