تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

مصرف بنزین در قم رکورد زد

محمدرضا حصیری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از توزیع بیش از ۳ میلیون لیتر بنزین در روز یکشنبه در سطح استان خبر داد.

کد خبر: ۱۷۲۳۰۱
۲۰:۳۸ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳

مصرف بنزین در قم رکورد زد

دیدارنیوز _ استان قم: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از توزیع بیش از ۳ میلیون لیتر بنزین در روز یکشنبه در سطح استان خبر داد.

محمدرضا حصیری درباره تامین و توزیع سوخت در استان قم گفت: ثبت رکورد تامین و توزیع بیش از ۳ میلیون لیتر بنزین در سطح استان را مدیون زحمات کلیه‌ی همکاران در سطح منطقه به ویژه در ناحیه مرکزی تأمین و توزیع انبار نفت شهید زین‌الدین قم و رانندگان نفتکش هستیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، ادامه داد: این میزان سوخت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۸ درصد رشد داشته است که با توجه به عدم افزایش زیر ساخت‌های لازم نسبت به سال گذشته، نشان از جانفشانی کارکنان خدوم منطقه قم و رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل دارد.

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، وی بیان کرد: رانندگان نفتکش و عوامل جایگاه‌های سوخت نیز از مهمترین ارکان زنجیره‌ی توزیع فرآورده‌های نفتی هستند لذا زحمات رانندگان نفتکش و جایگاه داران استان قم نیز قابل تقدیر است که طی تعطیلات تابستانی، سفر‌های هموطنان در ایام اربعین و همچنین مسافرت‌های روز‌های پایانی تابستان که در آن قرار داریم، مخلصانه در حال خدمت رسانی هستند.

حصیری درباره آمار مقایسه‌ای مصرف بنزین، افزود: مصرف بنزین طی روز‌های ۲۰ الی ۲۵ شهریور امسال در مقایسه با همین ایام در سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته است؛ لذا در حالی که توزیع فرآورده‌های نفتی به خوبی در حال انجام است، اما از مردم درخواست داریم تا با مدیریت سفر‌های خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی