تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در شبانه روز گذشته رخ داد

تصادفات خراسان‌شمالی ۲۰ مصدوم داشت

سرهنگ پرویز رضایی نسب، معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی گفت: وقوع ۴۹ فقره حادثه رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته استان موجب مصدومیت ۲۰ نفر شد.

کد خبر: ۱۷۲۱۶۱
۲۰:۱۱ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳

تصادفات خراسان‌شمالی ۲۰ مصدوم داشت

دیدارنیوز _ استان خراسان شمالی: معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی گفت: وقوع ۴۹ فقره حادثه رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته استان موجب مصدومیت ۲۰ نفر شد.

سرهنگ پرویز رضایی نسب اظهارکرد: ۱۴ فقره تصادف جرحی، ۲۵ مورد تصادف خسارتی، هشت مورد واژگونی و ۲ مورد تصادف موتور سیکلت در جاده‌های استان در این مدت گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه عمده‌ترین دلیل تصادف، خواب آلودگی و عدم رعایت سرعت مجاز است افزود: توصیه می‌شود که به محض احساس خواب‌آلودگی یا کاهش تمرکز، راننده توقف کرده و استراحت کند.

معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی ادامه داد: همچنین، در طول مسیر نیز استراحت‌های منظم دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه توقف برای استراحت داشته باشند تا از بروز خواب‌آلودگی و کاهش تمرکز جلوگیری شود.

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی تاکید کرد: سرعت بالا و رعایت نکردن فاصله ایمنی با خودرو‌های جلویی، از عوامل مهم بروز تصادفات جاده‌ای است، پرهیز از عجله و شتاب‌زدگی در رانندگی، یکی از مهم‌ترین توصیه‌هایی است که می‌تواند جان افراد را نجات دهد، توجه به جزئیات و رعایت اصول ایمنی، کلید یک سفر آرام و بی‌خطر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی