تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بازار خودرو؛ قیمت کوییک، پژو و فیدلیتی +جدول

امروز پنجشنبه، روند قیمتی خودرو‌های داخلی و مونتاژی به موازات نرخ دلار افزایش جزیی پیدا کرد. قیمت کوییک ۵۱۸ میلیون و فیدلیتی ۵ نفره یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان است.

کد خبر: ۱۷۲۰۳۸
۱۰:۲۵ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳

بازار خودرو؛ قیمت کوییک، پژو و فیدلیتی +جدول

دیدارنیوز: قیمت خودرو امروز پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ مشخص شد. روند قیمتی خودرو‌های داخلی و مونتاژی در پایان به موازات نرخ دلار افزایش جزئی پیدا کرد.

خودرو‌های داخلی در اکثر مدل‌های مختلف با رشد قیمت مواجه شده و نمودار آن‌ها در آخرین روز هفته با شیب مثت گزارش می‌شود، اما نمودار خودرو‌های مونتاژی با نوسان روبه‌روست و بعضی دیگر با همان نرخ‌های پیشین معامله می‌شوند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در بیشتر محصولات دستخوش تغییر شد.

مطالعه بیشتر: محصول جدید ایران خودرو ۳۸ میلیون تومان ارزان شد/ لونا برقی در سراشیبی کاهش قیمت
پژو پارس TU۵ با مدل ۱۴۰۳ از خودرو‌های پرطرفدار و شتابدار ایران خودرو محسوب می‌شود که امروز روند صعودی را به خود گرفته است و ۱۵ میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ ۹۰۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما که در دسته محصولات محبوب شرکت ایران خودرو است امروز نیز شیب منفی به خود گرفته و با ریزش ده میلیون تومانی به قیمت پایین یک میلیارد آمده و در حال حاضر پس از افت قیمتی به نرخ ۹۸۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

تارا اتوماتیک V۲ و تمامی مدل‌های مختلف دستخوش تغییر شده و امروز با ریزش ۹ میلیون تومانی به قیمت ۸۷۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

اطلس خودوری جدید سایپا با رشد ۹.۵ میلیون تومانی به قیمت ۵۲۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در تعدادی از محصولات تغییر پیدا کرد.

جک J۴ از اقتصادی‌ترین محصولات کرمان موتور از ابتدای معاملات امروز ۳۲ میلیون تومان رشد کرده و به قیمت ۸۱۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

آریزو ۶ پرو از محصولات لوکس مدیران خودرو امروز رکورددار افزایش قیمت در بازار شد و با رشد ۸۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیرد و ۵۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی (۵ نفره) یکی از کراس‌اوور‌های بهمن موتور است که قیمت بازار آن در صبح امروز ۱۵ میلیون ارزان‌تر شده به یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی