تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
نایب رئیس شورای شهر خبر داد

قزوین از کمبود مراکز تفریحی رنج می‌برد

ولی چگینی، نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: قزوین به‌عنوان مرکز استان از کمبود مراکز تفریحی و رفاهی به شدت رنج می‌برد و ضرورت دارد تا از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه استفاده شود.

کد خبر: ۱۷۱۹۲۵
۱۱:۵۴ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳

قزوین از کمبود مراکز تفریحی رنج می‌برد

دیدارنیوز _ استان قزوین: نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: قزوین به‌عنوان مرکز استان از کمبود مراکز تفریحی و رفاهی به شدت رنج می‌برد و ضرورت دارد تا از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه استفاده شود.

ولی چگینی گفت: باید برای برطرف شدن موانع موجود در مسیر ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

نایب رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: نبود مراکز تفریحی و بازیگاهی در شهر کودکان شهر را هم آزار می‌دهد؛ از این رو ضرورت دارد تا در این خصوص سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری با سرمایه‌گذاران وارد مذاکره شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم تعیین تکلیف پرداخت فوق العاده جذب و بازار کار نیرو‌های موثر مشمول قانون کار شهرداری تاکید کرد و گفت: با توجه به نامه مدیرکل دفتر شهری استانداری مبنی بر پرداخت این مصوبه ضرورت دارد تا شهرداری نسبت به پرداخت این ردیف اقدام کند.

چگینی همچنین خواستار ارایه دلایل تعلل شهرداری برای عدم اجرای این مصوبه شد و عنوان کرد: بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نیروی شهرداری به همراه خانواده‌های آنان چشم انتظار اجرای این مصوبه هستند.

این عضو شورای شهر قزوین در تذکری به نماینده شهردار در صحن شورا گفت: در جلسات اعضای شورا مطالبات و تذکراتی را در جهت مطالبات شهروندان به مجموعه شهرداری اعلام می‌کنند، ولی درنهایت عکس‌العمل و پاسخی برای این مطالبات را نمی‌بینیم بر این اساس از نماینده شهردار می‌خواهیم تا هر دو هفته یک بار گزارشی از روند رسیدگی و پیگیری مطالبات اعضای شورا در صحن ارایه دهد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات سازمان زیباسازی در فضاسازی و تبلیغات شهری خواستار تحقق صد درصدی بودجه این سازمان شد و گفت: در فصل بررسی بودجه تاکید شد که چند سازمان شهرداری از جمله زیباسازی باید تخصیص صد درصدی بودجه داشته باشند، اما متاسفانه در مورد سازمان زیباسازی محقق نشده است، لذا در اولین فرصت باید جلسه روکش بودجه داشته باشیم تا وضعیت تخصیص بودجه این سازمان‌ها را ارزیابی کنیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی