تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ترافیک سنگین؛ محور چالوس - کرج یک طرفه شد

سروان پژمان لطفی، فرمانده پلیس راه کندوان می‌گوید که به علت بار ترافیک سنگین از سمت تهران و کرج به سمت چالوس، این محور از ساعت ۱۳ یک طرفه شد.

کد خبر: ۱۷۱۸۸۰
۱۸:۵۷ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳

ترافیک سنگین؛ محور چالوس - کرج یک طرفه شد

دیدارنیوز _ استان مازندران: فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت بار ترافیک سنگین از سمت تهران و کرج به سمت چالوس، این محور از ساعت ۱۳ یک طرفه شد.

سروان پژمان لطفی، با اشاره به بار ترافیک سنگین و پرحجم از سمت تهران و استان البرز به سمت چالوس، اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده این محور از ساعت ۱۳ امروز از سمت مرزن آباد مسدود و از سمت جنوب به شمال یک طرفه شد.

وی با بیان اینکه فعلا محور دارای ترافیک سنگین است، افزود: با این وضعیت یک طرفه بودن تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد یافت.

مسیر کرج - چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

این جاده حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و مابقی هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی