تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
وحشی‌گری تل‌آویو ادامه دارد

حملات مرگبار اسرائیل به مصیاف سوریه

به گفته دیده بان حقوق بشر سوریه، حملات مرگبار و وحشیانه اسرائیل به مواضعی در مصیاف سوریه، دست کم ۷ کشته و ۱۵ زخمی بر جای گذاشته است.

کد خبر: ۱۷۱۸۳۷
۱۰:۲۲ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳

حملات مرگبار اسرائیل در مصیاف سوریه

دیدارنیوز: حملات موشکی اسرائیل به مواضعی در مصیاف سوریه چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت.

اسرائیل در شامگاه یکشنبه ۸ سپتامبر (۱۸ شهریور) در چند نوبت با موشک به مواضع نظامی از جمله یک مرکز پژوهش‌های علمی در منطقه مصیاف واقع در مرکز غرب سوریه حمله کرد.

به گفته دیده بان حقوق بشر سوریه، این حملات دست کم ۷ کشته و ۱۵ زخمی بر جای گذاشته است. این نهاد غیردولتی مستقر در بریتانیا گفته کشته‌شدگان شامل چهار سرباز با هویت نامعلوم و سه غیرنظامی از جمله یک مرد و پسرش در خودرو بوده‌اند.

بر اساس این گزارش، این سازمان مردم‌نهاد که منابع خبری بسیاری در سوریه دارد، می‌افزاید ارتش اسرائیل در این حملات ساختمان‌ها و مراکز نظامی و مرکز تحقیقات علمی در نزدیکی مصیاف، یعنی جایی را که در آن «گروه‌های طرفدار ایران و کارشناسان توسعه تسلیحات» حضور دارند، ویران کرده است. دیده بان حقوق بشر سوریه تصریح کرد که صدای سیزده «انفجار شدید» در منطقه شنیده شده است.

کمی پیش از آن، فیصل حیدر، مدیر بیمارستان دولتی مصیاف در اظهاراتی که توسط آژانس رسمی سوریه، سانا گزارش شد، از کشته شدن ۵ نفر و زخمی شدن ۱۹ تن در این حملات خبر داده بود. سانا به نقل از یک منبع نظامی گفت: «در حوالی ساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه (به وقت محلی) روز یکشنبه، دشمن اسرائیلی از شمال غربی لبنان یک حمله هوایی انجام داده و تعدادی از پایگاه‌های نظامی را در منطقه مرکزی هدف قرار داد.» این منبع نظامی افزود: «پدافند هوایی ما چند موشک را سرنگون کرد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی