تیتر امروز

مبادا به خواص فشار بیاید
افاضات اضافه

مبادا به خواص فشار بیاید

عوام‌الملک در نامه جدیدش به حضرت مسعود، از آزادی واقعی در جامعه و تجمع پرشور(!) حامیان فیلترینگ تشکر کرده و بابت مالیات حقوق هم گفته مهم این است که یک وقت به خواص فشار نیاید.
افزایش قیمت بنزین در سال آینده؟/ جولان پ‌ک‌ک در قلب آنکارا/ تفاهم واشنگتن و تل‌آویو‌ درباره ماجراجویی خطرناک نتانیاهو
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

افزایش قیمت بنزین در سال آینده؟/ جولان پ‌ک‌ک در قلب آنکارا/ تفاهم واشنگتن و تل‌آویو‌ درباره ماجراجویی خطرناک نتانیاهو

این چهلمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
خلاء توسعه گرایی در سینمای خانگی
گزارش دیدار از یک رویداد فرهنگی در فرهنگسرای ملل

خلاء توسعه گرایی در سینمای خانگی

کانون فرهنگ و زندگی در فرهنگسرای ملل پارک قیطریه، میزبان نشستی بود که موضوعش مانند سلسله نشست‌های پیشینش، متناسب با عنوان این کانون فرهنگی بود که به جریان تو در توی فرهنگ و زندگی می‌پرداخت؛ خبرنگار...

راز قتل زن ۴۰ ساله در خراسان شمالی افشا شد

سردار سعید مطهری‌زاده، فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل زن ۴۰ ساله توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

کد خبر: ۱۷۱۶۷۹
۰۹:۰۴ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

راز قتل زن ۴۰ ساله در خراسان شمالی افشا شد

دیدارنیوز _ استان خراسان شمالی: فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل زن ۴۰ ساله توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره مرگ مشکوک و کشف جسد مجهول الهویه در شهرستان بجنورد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و حضور کارشناسان در صحنه و مردود دانستن فرضیه خودکشی و فوت عادی، تحقیقات گسترده پیرامون موضوع آغاز شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با اقدامات گسترده پلیسی ابتدا هویت مقتول مشخص و سپس دو نفر متهم در این خصوص شناسائی شدند که با هماهنگی قضایی متهم اصلی که شوهر این زن بود در مخفیگاهش در یکی از روستا‌های اطراف بجنورد دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته متهم ابتدا منکر بزه انتسابی بوده، اما در مواجهه با مستندات مستدل و غیر قابل انکار به قتل این خانم۴۰ ساله اعتراف که پس از بازسازی صحنه، متهم روانه زندان شد.

سردار مطهری زاده گفت: قاتل در تحقیقات انجام شده و اعتراف فردی انگیزه خود از این جنایت را اختلاف شخصی عنوان کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی