تیتر امروز

اقتصاد و چالش‌های دوچرخه‌سواری ایران؛ چه‌کسانی دوام می‌آورند؟
گفت‌وگوی دیدار با دوچرخه‌سواران همگانی در برنامه «مهمان من»

اقتصاد و چالش‌های دوچرخه‌سواری ایران؛ چه‌کسانی دوام می‌آورند؟

بینندگان خوب تلویزیون دیدارنیوز از شما دعوت می‌کنیم لحظاتی بعد به ویدیویی که تقدیم حضورتان می‌شود به دقت توجه کنید چراکه ما در ورزش همگانی به ورزش دوچرخه‌سواری پرداختیم. در این زمینه از سه تن...
۷۰ درصد سینمای ایران ورشکسته است
گفت‌وگوی دیدار با علیرضا رئیسیان، کارگردان و رضا درستکار، منتقد سینما

۷۰ درصد سینمای ایران ورشکسته است

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدار نیوز میزبان چهره‌های سینمایی بود و به مسائلی در حوزه اقتصاد سینمای ایران پرداخت.
ضرورت متناسب‌سازی احکام اجتماعی اسلام/ پیامبر مخالف دویدن مردم پشت سر مقامات بود/ حرف آخر را در حکمرانی مردم می‌زنند!
در شانزدهمین برنامه دیدار اندیشه عبدالرحیم سلیمانی اردستانی فقیه، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

ضرورت متناسب‌سازی احکام اجتماعی اسلام/ پیامبر مخالف دویدن مردم پشت سر مقامات بود/ حرف آخر را در حکمرانی مردم می‌زنند!

در شانزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر عبدالرحیم سلیمانی اردستانی فقیه، استاد حوزه و دانشگاه در خصوص "کدام پیامبر؛ پیامبر مکی یا مدنی؟ آیا میان این دو پیامبر تشابه / تفاوت/ تناقضی است؟ و چرایی...
مدیرعامل توانیر اعلام کرد

ساعت کار ادارات از شنبه عادی می‌شود/ لزوم مدیریت مصرف برق

مصطفی رجبی مشهدی، مدیر عامل توانیر گفت: از روز شنبه ساعت کار ادارات به روال عادی باز خواهد گشت، اما باز هم تقاضای ما از بخش اداری مدیریت مصرف برق است.

کد خبر: ۱۷۱۶۴۰
۱۶:۴۸ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳

ساعت کار ادارات از روز شنبه عادی می‌شود

دیدارنیوز: مدیرعامل توانیر گفت: از روز شنبه ساعت کار ادارات به روال عادی باز خواهد گشت، اما باز هم تقاضای ما از بخش اداری مدیریت مصرف برق است.

مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به رکوردشکنی پی‌درپی مصرف در تابستان سال جاری، اظهار کرد: میزان ناترازی برق امسال به ۱۹ هزار و ۷۰۰ مگاوات رسید، اما با تدوین برنامه‌هایی توانستیم از خاموشی برنامه‌ریزی شده عبور کنیم.

وی افزود: برای گذر از پیک مصرف یکی از اقدامات تغییر ساعت ادارات دولتی بود، از ابتدای هفته ساعت کار ادارات به روال عادی باز می‌گردد.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه امسال برای مدیریت مصرف برق در بخش اداری هدف گذاری کاهش ۱۵۰۰ مگاواتی انجام داده بودیم که ۹۵ درصد از برنامه محقق شد.

رجبی‌مشهدی با بیان اینکه مقرر شده بود همه ادارات ۳۰ درصد در ساعات اداری و ۶۰ درصد پس از پایان ساعت کار مصرف برقشان را کاهش دهند، گفت: گفت: میزان صرفه جویی از برنامه مدیریت مصرف بخش اداری عمومی ۱۴۲۰ مگاوات بود که محقق شد.

وی اظهار کرد: تقاضای ما از ادارات این است که وسایل سرمایشی خود را در برخی از استان‌ها که هوا خنک‌تر شده است خاموش کنند و یا روی دمای ۲۴ تا ۲۵ درجه تنظیم بکنند تا هرچه سریع‌تر به وضعیت عادی بازگردیم و برنامه‌های مدیریت مصرف بخش صنعت را کاهش دهیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی