تیتر امروز

۷۰ درصد سینمای ایران ورشکسته است
گفت‌وگوی دیدار با علیرضا رئیسیان، کارگردان و رضا درستکار، منتقد سینما

۷۰ درصد سینمای ایران ورشکسته است

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدار نیوز میزبان چهره‌های سینمایی بود و به مسائلی در حوزه اقتصاد سینمای ایران پرداخت.
ضرورت متناسب‌سازی احکام اجتماعی اسلام/ پیامبر مخالف دویدن مردم پشت سر مقامات بود/ حرف آخر را در حکمرانی مردم می‌زنند!
در شانزدهمین برنامه دیدار اندیشه عبدالرحیم سلیمانی اردستانی فقیه، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

ضرورت متناسب‌سازی احکام اجتماعی اسلام/ پیامبر مخالف دویدن مردم پشت سر مقامات بود/ حرف آخر را در حکمرانی مردم می‌زنند!

در شانزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر عبدالرحیم سلیمانی اردستانی فقیه، استاد حوزه و دانشگاه در خصوص "کدام پیامبر؛ پیامبر مکی یا مدنی؟ آیا میان این دو پیامبر تشابه / تفاوت/ تناقضی است؟ و چرایی...
چقدر غم‌انگیز، اما واقعیت همین است

نامزدهای توپ طلا؛ دوران مسی و رونالدو تمام شد

برای اولین‌بار از سال ۲۰۰۳، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، دو تن از بزرگترین بازیکنان فوتبال نسل گذشته، شانسی برای کسب این جایزه معتبر ندارند. این دو فوق ستاره محبوب در میان نامزد‌های توپ طلای ۲۰۲۴ نیستند!

کد خبر: ۱۷۱۶۲۹
۱۰:۴۵ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳

نامزدهای توپ طلا؛ دوران مسی و رونالدو تمام شد

دیدارنیوز: نامزد‌های جایزه توپ طلای ۲۰۲۴ اعلام شده‌اند و هواداران از شنیدن اینکه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هیچکدام در لیست نامزد‌ها حضور ندارند، شوکه شدند.

برای اولین‌بار از سال ۲۰۰۳، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، دو تن از بزرگترین بازیکنان فوتبال نسل گذشته، شانسی برای کسب این جایزه معتبر ندارند. این دو بازیکن قبلاً توپ طلا را تحت سلطه خود داشتند، به طوری که مسی با هشت‌بار کسب این جایزه (۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۵، ۲۰۱۹، ۲۰۲۱، ۲۰۲۳) رکورددار است.

علاوه بر این، رونالدو که پنج‌بار برنده توپ طلا شده است، با هجده‌بار نامزدی بیشترین تعداد نامزدی را دارد. در ۱۵ سال گذشته، این دو اسطوره فوتبال تنها دوبار موفق به کسب این جایزه نشدند.

نامزدهای توپ طلا؛ دوران مسی و رونالدو تمام شد

به نظر می‌رسد که فوتبال وارد دوره جدیدی شده است و در مراسم اهدای جوایز در ۲۸ اکتبر، یک ستاره جدید این جایزه معتبر فردی در فوتبال جهانی را به دست خواهد آورد.

نامزدهای توپ طلا؛ دوران مسی و رونالدو تمام شد

به طور خاص، نام‌هایی از لالیگا و لیگ برتر انگلیس در صدر لیست نامزد‌ها قرار دارند. جود بلینگام، هافبک رئال مادرید، که لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را برد و سپس با انگلیس به فینال یورو ۲۰۲۴ رسید، شانس کسب این جایزه را دارد، در حالی که هم‌تیمی او وینیسیوس جونیور هم شانس خوبی برای این عنوان دارد. لامین یامال، ستاره بارسلونا که در تیمش شگفتی‌ساز بود و با اسپانیا قهرمان یورو شد، نیز یکی دیگر از نامزد‌های جذاب این جایزه است.

در سمت دیگر گروهی از ستارگان منچسترسیتی از جمله ارلینگ هالند، فیل فودن، روبن دیاز و رودری که قهرمانی در یورو را هم تجربه کرد، پس از کسب چهارمین عنوان پیاپی لیگ برتر، در لیست نامزد‌ها قرار گرفتند.

از بوندسلیگای آلمان هم، هری کین (بایرن مونیخ) و فلورین ویرتز (بایر لورکوزن) نیز در لیست ۳۰ نفره نهایی حضور دارند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی