تیتر امروز

وفاقی که مطالبات مردم را اجابت نکند، تسلیم است/ نه حمایت مطلق و نه یاس مطلق، حمایت منتقدانه/ کار تمام نشده، بلکه تازه شروع شده است!
در ویژه برنامه گفتگو با دکتر رحیم قمیشی، تحلیلگر سیاسی با دیدار نیوز مطرح شد

وفاقی که مطالبات مردم را اجابت نکند، تسلیم است/ نه حمایت مطلق و نه یاس مطلق، حمایت منتقدانه/ کار تمام نشده، بلکه تازه شروع شده است!

با دکتر رحیم قمیشی تحلیلگر سیاسی درباره "انتخابات اخیر ریاست جمهوری، پیروزی دکتر پزشکیان و بهترین نحوه تعامل با دولت چهاردهم" گفتگو کردیم.
خواص نگران عادات روزانه عوام نباشند
افاضات اضافه

خواص نگران عادات روزانه عوام نباشند

عوام الملک در نامه جدید خود به رییس محترم خواص‌الدوله، به صحبت‌‌های اخیر مسعود درباره اطمینان به ایرانیان خارج از کشور برای بازگشت به کشور، نوشته: اینکه مثلا گاهی برای ادای پاره‌ای توضیحات به...
اعدام سی مقام دولتی/ پرداخت وام‌های نجومی به رئیس و مدیران/ پوتین و مرز‌های جغرافیایی ایران/ کمبود ده‌ها هزار معلم در کشور
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

اعدام سی مقام دولتی/ پرداخت وام‌های نجومی به رئیس و مدیران/ پوتین و مرز‌های جغرافیایی ایران/ کمبود ده‌ها هزار معلم در کشور

این بیست و ششمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

قتل وحشتناک سرپرست تیم امید بوکس با شلیک ۱۱ گلوله/ فرمانده رباط‌کریم: قاتلین دو زن بودند

عیسی گل‌محمدی قهرمان و پیشکسوت بوکس شب گذشته (سه‌شنبه) به شکل وحشتناکی در باغ شخصی خود در سفیدار از توابع رباط کریم استان تهران به قتل رسید.

کد خبر: ۱۷۱۵۹۳
۱۴:۰۳ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۳

قتل وحشتناک سرپرست تیم امید بوکس با شلیک ۱۱ گلوله

دیدارنیوز: سرپرست تیم امید بوکس کشورمان شب گذشته به قتل رسید.

عیسی گل‌محمدی قهرمان و پیشکسوت بوکس شب گذشته (سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳) به شکل هولناکی در باغ شخصی خود در سفیدار از توابع رباط کریم استان تهران به قتل رسید.

محمدرضا گل‌محمدی فرزند عیسی گل‌محمدی ضمن تأیید این خبر اعلام کرد که پدرش با شلیک ۱۱ گلوله و ۵ ضربه چاقو به قتل رسیده است.

او همچنین گفت که ابعاد مختلف این قتل توسط ماموران اداره آگاهی در حال بررسی است.

عیسی گل‌محمدی پیش‌تر عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون بوکس بود. او مسئولیت هیئت بوکس استان آذربایجان شرقی را برعهده داشت و به عنوان سرپرست تیم امید فعالیت می‌کرد.

دیدارنیوز این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و جامعه بوکس تسلیت می‌گوید.

 

۲ زن سرپرست تیم امید بوکس را به قتل رساندند

سرهنگ تیمور کلانتری، فرمانده انتظامی رباط‌کریم گفت: قتل ورزشکار و مربی بوکس سابق تیم ملی در باغ شخصی و در بامداد شب گذشته رخ داده است.

نگهبان باغ در حین بازجویی از جزئیات این حادثه پرده برداشت و گفت که دو زن به همراه مقتول که از ورزشکاران و مربیان اسبق تیم ملی بوده به باغ شخصی آمدند.

نگهبان در بازجویی به شنیده شدن صدای شلیک گلوله اشاره کرده و با حضور در باغ مشاهده کرده دو زن به مقتول با سلاح گرم شلیک کرده و گوشی مقتول را با خود برده‌اند.

قاتلین پس از به قتل رساندن این ورزشکار و مربی بوکس متواری شدند، اما پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی در پی قاتلین است و پس از دستگیری جزئیات آن از طریق رسانه‌ها برای تنویر افکار عمومی منتشر خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی