تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مختاری، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز یزد خبر داد

۲۹ مادر مهریزی از سقط جنین منصرف شدند

احمد مختاری، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز یزد اعلام کرد: از سال گذشته تاکنون، ۲۹ مادر در این شهرستان با مشاوره، از سقط جنین منصرف شدند.

کد خبر: ۱۷۱۵۶۴
۲۰:۳۸ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

۲۹ مادر در مهریز از سقط جنین منصرف شدند

دیدارنیوز _ استان یزد: مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز یزد گفت: از سال گذشته تاکنون، ۲۹ مادر در این شهرستان با مشاوره، از سقط جنین منصرف شدند.

دکتر احمد مختاری از تحت پوشش قرار گرفتن ۳۰ مادر باردار در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته ۲۰ مادر از سقط جنین منصرف شدند و زایمان خودشان را انجام دادند و از ابتدای سال جاری تاکنون هم ۱۰ نفر مشاوره گرفته اند که ۹ نفر از آن‌ها از سقط جنین منصرف شدند.

وی گفت: مشکلات معیشتی ناشی از بیکاری و نداشتن درآمد، مادران را وادار به سقط می‌کند و این در حالی است که گاهی با کمترین کمک مالی می‌توانیم از سقط جنین جلوگیری کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز یزد یادآور شد: اجرای طرح نفس (نجات فرزندان سقط) از اواخر سال ۱۴۰۱ در شهرستان آغاز شده است.

مختاری با اشاره به ارائه مشاوره‌های حمایتی به مادران باردار، افزود: به مادرانی که تصمیم به سقط جنین دارند مشاوره می‌دهیم و در کنار حمایت‌های روحی و روانی برای کاهش اضطراب و نگرانی‌های اجتماعی و فرهنگی، حمایت‌های اقتصادی و معیشتی و حتی درمانی را دنبال می‌کنیم.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی