تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت اعلام کرد

۵۰ درصد آتش سوزی‌های رشت متعلق به سوزاندن علفزارهاست

شهرام مومنی، رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: نیمی از آتش سوزی‌ها در پنج ماه گذشته متعلق به مهار علفزار‌ها و ضایعات بوده است.

کد خبر: ۱۷۱۴۲۵
۱۹:۲۶ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

۵۰ درصد آتش سوزی‌های رشت متعلق به سوزاندن علفزارهاست

دیدارنیوز _ استان گیلان: رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: نیمی از آتش سوزی‌ها در پنج ماه گذشته متعلق به مهار علفزار‌ها و ضایعات بوده است.

شهرام مومنی امروز ۱۱ شهریور ماه در حاشیه مهار آتش سوزی علفزار‌ها و ضایعات در میدان امام علی (ع) ابتدای جاده سنگر، اظهار کرد: نیمی از آتش سوزی‌ها در پنج ماه گذشته؛ متعلق به مهار علفزار‌ها و ضایعات شد که متاسفانه در برخی از مواقع آتش ضایعات و علفزار به سقف خانه و اماکن تجاری، درختان تنومند و فضای سبز سرایت می‌کند.

وی با بیان اینکه در پنج ماهه نخست امسال، بیش از هزار و ۱۷۱ مورد آتش سوزی به آتش نشانان اعلام شد، افزود: از این تعداد ۵۴۳ مورد آن مهار آتش سوزی علفزار‌ها و ضایعات بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: این آتش‌سوزی‌ها غالبا همجوار با منازل مسکونی گزارش می‌شود و تاکنون آسیب‌های جدی به سقف خانه‌ها وارد کرده است.

مومنی تصریح کرد: دیوار ایزوگام از مشتقات نفتی و بسیار قابل اشتعال است به شهروندان توصیه می‌کنم هرگز در محیط‌های بسته، محوطه خانه‌ها، جنب دیوار‌های ایزوگام، همجوار با خانه‌های ویلایی دارای پشت بام‌های چوبی و شیروانی پرسیانا (پلاستیک)، پارک‌ها و جنگل و ... ضایعات و علفزار را آتش نزنند و حتما برای پاکسازی محوطه از روش‌های متعارف و درست‌تری بهره بگیرند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی