تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در روستا‌ها و شهر‌های استان کرمان

آب پایدار با طعم شیرین رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: در هفته دولت با بهره‌برداری از ۴۲ طرح آبرسانی، طعم شیرین آب پایدار به شهر‌ها و روستا‌های استان رسید.

کد خبر: ۱۷۱۳۲۱
۱۳:۳۵ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳

طعم شیرین آب پایدار

 

دیدارنیوز ـ استان کرمان: علیرضا عبدیان امروز ۱۰ شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای ۴۲ طرح آبرسانی در سطح استان کرمان و افتتاح این طرح‌ها در هفته دولت اظهار کرد: ۱۴ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و مردم در ۱۳ شهر استان از مواهب اجرای این طرح‌ها بهره‌مند شدند.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، این طرح‌ها به منظور تأمین آب و رفع تنش آبی در شهر‌های ارزوئیه، بافت، بردسیر، زرند، کهنوج، سیرجان، رودبار، نودژ، منوجان، شهداد، چترود، کاظم آباد و کرمان انجام شده و در مجموع با اجرای این طرح‌ها ۳۳۴ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تامین آب استان افزوده شده است.

عبدیان به اجرای طرح‌های آبرسانی در بخش روستایی نیز اشاره کرد و گفت: ۱۱۲ روستا در ۱۵ شهرستان با جمعیت ۶۱ هزار و ۱۲۵ نفر از افتتاح ۲۸ طرح حوزه روستایی در هفته دولت منتفع شدند و برای اجرای این طرح‌ها ۲۳۸۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی