تیتر امروز

کروبی: رفع حصر به تنهایی را نمی‌خواهم/ آمریکا: ایران به اسرائیل حمله نکند؛ ایران: حساب شده حمله می‌کنیم/ اعلام جرم دادستانی علیه دو هنرپیشه زن
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

کروبی: رفع حصر به تنهایی را نمی‌خواهم/ آمریکا: ایران به اسرائیل حمله نکند؛ ایران: حساب شده حمله می‌کنیم/ اعلام جرم دادستانی علیه دو هنرپیشه زن

این بیست و چهارمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
شادی گمشده در قیطریه
گزارش اختصاصی خبرنگار دیدارنیوز از نشست کانون «زندگی و فرهنگ» با همکاری انجمن جامعه شناسی

شادی گمشده در قیطریه

مسعود پیوسته، خبرنگار دیدارنیوز گزارشی خواندنی از نشست کانون «زندگی و فرهنگ» با همکاری انجمن جامعه شناسی ایران (گروه صلح) با موضوع «پدیدارشناسی بحران معنا در زیست جهان انسان ایرانی» در تالار...
وزیر میراث فرهنگی اعلام کرد

سیستان و بلوچستان می‌تواند قطب گردشگری باشد

رضا صالحی امیری، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد که سیستان و بلوچستان می‌تواند قطب گردشگری باشد و این استان ظرفیت پزشکی بسیار خوبی دارد.

کد خبر: ۱۷۱۲۵۱
۱۹:۰۱ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳

سیستان و بلوچستان می‌تواند قطب گردشگری باشد

دیدارنیوز _ استان سیستان و بلوچستان: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه یکی از قطب‌های گردشگری کشور می‌تواند سیستان و بلوچستان باشد، گفت: عزم دولت چهاردهم رفع موانع مسیر گردشگری، بویژه گردشگری سلامت است.

سید رضا صالحی امیری امروز (پنجشنبه، هشتم شهریور ماه) در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان و در بازدید از موزه جنوب شرق، بیان کرد: جذب گردشگر خارجی یکی از اولویت‌های دستگاه میراث فرهنگی است. این موضوع فراملی است و نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های مسئول است.

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری بیش از ۱۰ دستگاه دخیل هستند، باید در سطح ملی و کلان به این موضوع پرداخته شود، چون عزم دولت چهاردهم رفع موانع مسیر گردشگری است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در حوزه گردشگری سلامت نیز باید با همکاری وزارت بهداشت اقدامات جدی در دستور کار قرار گیرد و یکی از قطب‌های گردشگری کشور می‌تواند سیستان و بلوچستان باشد. سیستان و بلوچستان ظرفیت پزشکی بسیار خوبی دارد. همچنین در تربیت پزشکان و ساخت بیمارستان‌های جدید بویژه در زاهدان ورود جدی کرده که همه این‌ها در قطب گردشگری شدن این شهر و این استان، بویژه از کشور‌های همجوار اثرگذار است.

صالحی امیری افزود: در حوزه میراث، سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بزرگی دارد که قابل تقدیر است؛ اما جذب گردشگر به زیرساخت نیاز دارد که قدم‌های بزرگی در این راستا برداشته شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی