تیتر امروز

محمدرضا محمدی: محیط زیست و توسعه پایدار بهم گره خورده/ فعالیت مرتبط با محیط زیست کم نتیجه است/ مصرف ۱۴ هزار لیتر آب برای تولید یک کیلو گوشت!
گفت و گوی دیدار با عضو انجمن متخصصان محیط زیست ایران

محمدرضا محمدی: محیط زیست و توسعه پایدار بهم گره خورده/ فعالیت مرتبط با محیط زیست کم نتیجه است/ مصرف ۱۴ هزار لیتر آب برای تولید یک کیلو گوشت!

دیدارنیوز و برنامه جامعه پلاس در کشاکش خبرهای کابینه دولت چهاردهم به سراغ عضو انجمن متخصصان محیط زیست رفت و با محمدرضا محمدی درباره وضعیت سازمان محیط زیست و ویژگی انتخاب رئیس این سازمان گفت‌وگو...
علیرضا خوشبخت: دولت پزشکیان ظهور یک ائتلاف سیاسی جدید در ایران است/ همه نیرو‌های سیاسی در شرایط جدید سردرگم هستند
تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو با دیدار مطرح کرد:

علیرضا خوشبخت: دولت پزشکیان ظهور یک ائتلاف سیاسی جدید در ایران است/ همه نیرو‌های سیاسی در شرایط جدید سردرگم هستند

معرفی کابینه مسعود پزشکیان و رای اعتماد مجلس به همه وزرای او در هفته‌های اخیر نظر افکار عمومی وتحلیگران مسائل سیاسی را به شدت جلب کرده است و بحث و گفتگو‌ها در مورد دولت پزشکیان و مسیر پیش روی...
پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/
در چهاردهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه، استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/"حسین" الگو است نه منجی

 در چهاردهمین برنامه دیدار اندیشه باجحت الاسلام عبدالرحیم سلیمانی اردستانی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن پژوه درباره "جایگاه مناسک در دینداری و آسیب شناسی آن" گفت‌وگو کردیم.
کاهش شرجی و افزایش دما از امروز

خوزستانی‌ها منتظر دمای بالای ۴۹ درجه باشند

محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع وقوع دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر در بیشتر نقاط استان خبر داد و گفت: امروز (دوشنبه) به تدریج از شدت شرجی کاسته خواهد شد و تا پنجشنبه به ویژه صبحگاه و شامگاه، افزایش رطوبت و شرجی محدود به سواحل و مناطق شرقی و جنوب شرقی خواهد بود.

کد خبر: ۱۷۱۰۴۸
۱۳:۳۷ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

خوزستانی‌ها منتظر دمای بالای ۴۹ درجه باشند

دیدارنیوز _ استان خوزستان: مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع وقوع دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر در بیشتر نقاط استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از امروز تا روز چهارشنبه وقوع دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر در بیشتر نقاط استان خوزستان به جز مناطق مرتفع شرقی و شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز به تدریج از شدت شرجی کاسته خواهد شد و تا پنجشنبه به ویژه صبحگاه و شامگاه، افزایش رطوبت و شرجی محدود به سواحل و مناطق شرقی و جنوب شرقی خواهد بود.

سبزه‌زاری ادامه داد: همچنین امروز در ارتفاعات استان خوزستان احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست. از امروز تا روز جمعه سرعت وزش باد‌ها در مناطق غربی، مرکزی و جنوبی در حد متوسط تا نسبتا شدید و همراه با تندباد‌های لحظه‌ای خواهد بود بنابراین احتمال خیزش گرد و خاک‌های موقتی و محلی در این مناطق وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بستان با دمای ۴۶.۴ و ایذه با ۲۵.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۴۵.۹ و ۳۵.۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی