تیتر امروز

محمدرضا محمدی: محیط زیست و توسعه پایدار بهم گره خورده/ فعالیت مرتبط با محیط زیست کم نتیجه است/ مصرف ۱۴ هزار لیتر آب برای تولید یک کیلو گوشت!
گفت و گوی دیدار با عضو انجمن متخصصان محیط زیست ایران

محمدرضا محمدی: محیط زیست و توسعه پایدار بهم گره خورده/ فعالیت مرتبط با محیط زیست کم نتیجه است/ مصرف ۱۴ هزار لیتر آب برای تولید یک کیلو گوشت!

دیدارنیوز و برنامه جامعه پلاس در کشاکش خبرهای کابینه دولت چهاردهم به سراغ عضو انجمن متخصصان محیط زیست رفت و با محمدرضا محمدی درباره وضعیت سازمان محیط زیست و ویژگی انتخاب رئیس این سازمان گفت‌وگو...
علیرضا خوشبخت: دولت پزشکیان ظهور یک ائتلاف سیاسی جدید در ایران است/ همه نیرو‌های سیاسی در شرایط جدید سردرگم هستند
تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو با دیدار مطرح کرد:

علیرضا خوشبخت: دولت پزشکیان ظهور یک ائتلاف سیاسی جدید در ایران است/ همه نیرو‌های سیاسی در شرایط جدید سردرگم هستند

معرفی کابینه مسعود پزشکیان و رای اعتماد مجلس به همه وزرای او در هفته‌های اخیر نظر افکار عمومی وتحلیگران مسائل سیاسی را به شدت جلب کرده است و بحث و گفتگو‌ها در مورد دولت پزشکیان و مسیر پیش روی...
پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/
در چهاردهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه، استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/"حسین" الگو است نه منجی

 در چهاردهمین برنامه دیدار اندیشه باجحت الاسلام عبدالرحیم سلیمانی اردستانی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن پژوه درباره "جایگاه مناسک در دینداری و آسیب شناسی آن" گفت‌وگو کردیم.
نرخ ارز در ایران

دلار ۱۴۰۰ تومان گران شد!

در حالی که تنش‌ها در خاورمیانه ادامه دارد، قیمت دلار امروز (دوشنبه) با افزایش هزار و ۴۰۰ تومانی بازگشایی شد و در کریدور پنجم یک کانال پیشروی کرد.

کد خبر: ۱۷۱۰۴۷
۱۳:۲۳ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

دلار ۱۴۰۰ تومان گران شد!

دیدارنیوز: روند افزایشی اسکناس دلار با رشد تنش در خاورمیانه رخ داد. بالا گرفتن درگیری میان لبنان و اسرائیل در روز یکشنبه قیمت تتر را ۶۰ هزار تومانی کرد و با بازگشایی بازار‌ها در روز دوشنبه این رشد قیمت در بازار ارز نیز رخ داد.

قیمت دلار در شروع به کار بازار‌ها در سومین روز هفته با افزایش هزار و ۴۰۰ تومانی بازگشایی شد و در کریدور پنجم یک کانال پیشروی کرد. در لحظه نگارش این گزارش اسکناس دلار در پله‌های پایانی کانال نهم از کریدور پنجم در حال معامله است.

افزایش تنش در منطقه خاورمیانه و شروع دوباره درگیری میان حماس و اسرائیل در روز دوشنبه منجر به رشد ریسک‌های سیاسی شد و قیمت تتر را وارد منطقه ۶۰ هزار تومانی کرد. علاوه بر آن بی‌نتیجه ماندن نشست قاهره در خصوص آتش‌بس میان اسرائیل و حماس باعث شد قیمت دلار بعد از بازگشایی بازار‌ها در روز دوشنبه از منطقه خاکستری هفته‌های گذشته خارج شود و روند افزایشی پیدا کند.

گفتنی است روند معاملات در بازار ارز افزایشی است و حرفه‌ای‌های بازار تقاضا را بیش از عرضه برآورد می‌کنند.

دلار ۱۴۰۰ تومان گران شد!

تمام ارز‌های مهم گران شد

قیمت درهم روز دوشنبه با رشد ۱۹۰ تومانی در سطح ۱۶ هزار و ۲۹۰ تومانی قرار گرفت. قیمت تتر امروز در سطح ۶۰ هزار و ۱۵۰ تومانی قرار گرفت و رشد ۵۰۰ تومانی داشت.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۹ هزار و ۹۰ تومانی معامله شد و رشد دو هزار تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۶ هزار و ۹۰۰ تومانی ایستاد و رشد ۵۰۰ تومانی پیدا کرد.

شایان ذکر است روز شنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۱۴۵ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۵ هزار و ۲۹۵ تومانی عرضه شد و حدود ۵۰ تومان گران شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی