تیتر امروز

مصطفی کواکبیان: پزشکیان، مشکل فیلترینگ را حل می‌کند/ دولت سایه بگوید منابع مالی‌‌اش از کجا تامین می‌شود/عدم مشارکت ۵۱ درصدی، یعنی بی‌اعتمادی به نظام
گفت‌وگوی دیدار با دبیرکل حزب مردم‌سالاری در روز تائید صلاحیت وزرا

مصطفی کواکبیان: پزشکیان، مشکل فیلترینگ را حل می‌کند/ دولت سایه بگوید منابع مالی‌‌اش از کجا تامین می‌شود/عدم مشارکت ۵۱ درصدی، یعنی بی‌اعتمادی به نظام

دیدارنیوز در روزی که همه وزرای پزشکیان منتظر رای اعتماد بودند، گفت‌وگویی را با مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری انجام داد که دیدنی است؛ او پیش بینی کرد همه وزرا رای اعتماد می‌گیرند.
هفته دوم لیگ جزیره و بردی راحت برای پپ گواردیولا

آتش‌بازی سیتی با درخشش هالند

در روزی که منچستریونایتد در خانه برایتون تن به شکست دو بر یک داد، منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی با هت‌تریک ارلینگ هالند نروژی از سد ایپسویچ‌تاون گذشت.

کد خبر: ۱۷۰۹۵۷
۱۹:۵۸ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳

آتش‌بازی سیتی با درخشش هالند

دیدارنیوز: تیم منچسترسیتی برابر ایپسویچ تاون به برتری رسید.

دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی منچسترسیتی در مصاف با ایپسویچ با نتیجه ۴ بر یک به برتری و تاتنهام در برابر اورتون ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

منچسترسیتی در نخستین بازی لیگ برتر در برابر چلسی توانسته بود با نتیجه ۲ بر صفر به برتری برسد و با این پیروزی، روند برد‌های خود را حفظ و بار دیگر نام خود را به عنوان اصلی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی در این فصل مطرح کرد.

ایپسویچ در ابتدا توسط سزمودیکس از منچسترسیتی پیش افتاد، اما در ادامه ۳ گل از ارلینگ هالند که یکی از آن‌ها از روی نقطه پنالتی بود و تک گل کوین دی‌بروینه، برتری را برای منچسترسیتی به همراه آورد. در نهایت بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود منچسترسیتی به پایان رسید تا یک برتری شیرین برای این تیم شکل بگیرد.

۴ گل تماشایی

در ابتدای نیمه و در دقیقه ۷، ایپسویچ روی اشتباه دفاع منچسترسیتی و ادرسون موفق شد گل نخست را به ثمر برساند. منچسترسیتی در پاسخ به این گل، حملات خود را بر روی دروازه آغاز کرد و ۳ دقیقه بعد و در دقیقه ۱۰، بر روی یک حرکت تیمی، با خطای بازیکن ایپسویچ یک ضربه پنالتی به سود منچسترسیتی اعلام شد. هالند مثل همیشه پشت توپ قرار گرفت و به راحتی آن را به گل تبدیل کرد. ۲ دقیقه بعد روی اشتباه دروازه‌بان ایپسویچ، توپ در اختیار بازیکنان منچسترسیتی قرار گرفت. دی‌بروینه با یک شوت دیدنی دروازه را باز کرد و حساب کار با نتیجه ۲ بر یک به سود منچسترسیتی دنبال شد. چند دقیقه بعد از گل دوم، در حالی که ایپسویچ برابر حریف قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشت، هالند با پاس دیدنی دی‌بروینه گل سوم را به زد تا یک بازگشت پرقدرت در ۱۰ دقیقه برای شاگردان گواردیولا شکل بگیرد. پس از آن باز هم منچسترسیتی شانس گلزنی داشت و ۲ شوت لوئیس و دی‌بروینه با برخورد به تیر دروازه راهی به دروازه نداشت. در نهایت نیمه اول با نتیجه ۳ بر یک به سود منچسترسیتی به پایان رسید.

یک گل دیگر و پیروزی

در نیمه دوم باز هم برتری سیتی همراه بود و این تیم توپ و میدان را در اختیار داشت و سعی در حفظ نتیجه داشت. در ادامه چند حمله دیگر از سوی منچسترسیتی انجام شد و هالند می‌توانست تعداد گل‌های خود را در این بازی بیفزاید. گواردیولا برای حفظ نتیجه چند تعویض انجام داد و گریلیش و گوندوغان وارد میدان شدند. منچسترسیتی دست بردار نبود و در دقیقه ۸۸، هالند سومین گل خود و چهارمین گل منچسترسیتی را به ثمر رساند و در نهایت بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود منچسترسیتی به پایان رسید.

در سایر مسابقات، تاتنهام با نتیجه ۴ بر صفر برابر اورتون به پیروزی رسید، وستهام ۲ بر صفر کریستال پالاس را برد، فولام با نتیجه ۲ بر یک در مصاف با لسترسیتی برنده شد و ناتینگام فارست در برابر ساوتهمپتون به نتیجه یک بر صفر، ۳ امتیاز را به جیب زد.

منچسترسیتی در ۱۰ بازی اخیر خود در لیگ برتر به برتری رسیده بود و با این پیروزی، آمار به ۱۱ بازی رسید. همچنین در ۱۰ بازی اخیر، حداقل دو گل به ثمر رسانده بود و این رکورد حفظ شد.

مدافع عنوان قهرمانی در ۷ بازی اخیر خود در لیگ برتر در هر ۲ نیمه به پیروزی رسیده بود که باز هم به روند پیروزی در هر ۲ نیمه ادامه داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی