تیتر امروز

مصطفی کواکبیان: پزشکیان، مشکل فیلترینگ را حل می‌کند/ دولت سایه بگوید منابع مالی‌‌اش از کجا تامین می‌شود/عدم مشارکت ۵۱ درصدی، یعنی بی‌اعتمادی به نظام
گفت‌وگوی دیدار با دبیرکل حزب مردم‌سالاری در روز تائید صلاحیت وزرا

مصطفی کواکبیان: پزشکیان، مشکل فیلترینگ را حل می‌کند/ دولت سایه بگوید منابع مالی‌‌اش از کجا تامین می‌شود/عدم مشارکت ۵۱ درصدی، یعنی بی‌اعتمادی به نظام

دیدارنیوز در روزی که همه وزرای پزشکیان منتظر رای اعتماد بودند، گفت‌وگویی را با مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری انجام داد که دیدنی است؛ او پیش بینی کرد همه وزرا رای اعتماد می‌گیرند.
طی بیانیه‌ای اعلام شد

آخرین وضعیت استاد «محمدعلی بهمنی»

خانواده استاد محمدعلی بهمنی، شاعر ایرانی طی بیانیه‌ای آخرین وضعیت ایشان را تشریح و اعلام کردند: استاد کماکان تحت نظر پزشک جراح مغز و پزشک آی‌سی‌یو تحت درمان هستند.

کد خبر: ۱۷۰۹۵۰
۱۸:۵۸ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳

بهمنی

دیدارنیوز: خانواده استاد محمدعلی بهمنی طی بیانیه‌ای که توسط سمانه نایینی به دست رسانه‌ها رسیده، به تشریح وضعیت وی پرداختند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«آنچه رخ داد مبهوت‌کننده و تلخ بود. استاد محمدعلی بهمنی پس از طی شرایط بستری و درمان در اواخر خرداد ماه سال گذشته، در فرآیند درمان‌های دارویی و غیر دارویی از قبیل فیزیوتراپی و کاردرمانی قرار داشتند و طی این مراحل و به مرور زمان توانستند پیشرفت خوبی در روند درمان داشته باشند به طوری که روز به روز شرایط جسمی و ذهنی‌شان رو به بهبود رفت.

طبق توصیه پزشک روز شنبه ۲۷ مرداد سیتی تشخیصی مغز انجام شد که اگر چه زمان ارائه گزارش چند روز بعد بود، اما در سیتی انجام شده علائم خاصی مشاهده نشده بود و حتی کار‌های روزمره‌اشان را انجام می‌دادند.

بهمنی

روز چهاشنبه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۹:۲۰ دقیقه شب به صورت ناگهانی توانایی حرکت و تکلمشان به طور کامل از دست رفت و همسر ایشان بلافاصله با احمد امیرخلیلی تماس گرفتند و به اتفاق در همان دقایق اولیه استاد را به بیمارستان تندیس منتقل کردند و با تشخیص پزشک تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

اگر چه با توجه به شرایط موجود، ریسک جراحی بالا بود، اما خوشبختانه جراحی با موفقیت انجام شد و پس از آن بلافاصله به آی‌سی‌یو منتقل شدند. در روز اول سطح هوشیاری بسیار پایین بود، اما در روز‌های بعد با افزایش هر چند اندک سطح هوشیاری، روند درمان ادامه پیدا کرد. ایشان کماکان تحت نظر پزشک جراح مغز و پزشک آی‌سی‌یو تحت درمان هستند و امیدواریم به لطف خدا و دعای دوستدارانشان سلامتی‌شان را به دست بیاورند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی