تیتر امروز

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد
گفت و گوی دیدار با یک اقتصاددان

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان مهدی پازوکی اقتصاددان و استاد دانشگاه بود. در این برنامه به مشکلات اساسی پیش روی دولت آقای پزشکیان پرداخته شد که در ادامه می‌بینید و می‌شنوید.
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد

ورزشکار تاریخ‌ساز در شهرداری استخدام شد

قاسم برزمینی، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به رایزنی‌ها و پیگیری‌ها برای جذب قهرمانان در دستگاه‌های اجرایی گفت: مهدی الفتی (ژیمناست تاریخ‌ساز ایران در المپیک پاریس) در شهرداری گرگان به استخدام درآمده است.

کد خبر: ۱۷۰۷۹۰
۱۸:۰۶ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

ورزشکار تاریخ‌ساز در شهرداری استخدام شد

دیدارنیوز _ استان گلستان: مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: در دولت سیزدهم ۲۵ قهرمان گلستانی در دستگاه‌های اجرایی استان جذب شده‌اند و مهدی الفتی نیز در شهرداری گرگان به استخدام درآمده است.

قاسم برزمینی امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از رویکرد‌های دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه ورزشی بود، اظهارداشت: در استان ۱۱۰ پروژه ورزشی نیمه تمام وجود دارد که در دولت شهید رئیسی ۴۵ پروژه با ۳۲۰ میلیارد تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان همچنین از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه ورزشی استان در هفته دولت خبر داد و گفت: در هفته دولت امسال ۶ پروژه به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۳ پروژه ورزشی نیز با آغاز می‌شود. برآورد اعتبار پروژه‌های هفته دولت امسال بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به مصوبه‌های سفر اول و دوم دولت سیزدهم به استان گلستان بیان داشت: در سفر اول شهید جمهور ۲۱۸ میلیارد تومان و در سفر دوم ۲۷۷ میلیارد تومان مصوبه داشتیم.

برزمینی گفت: در حوزه ورزش قهرمانی، در بازی‌های آسیایی سال قبل ۲۹ ورزشکار گلستانی داشتیم که ۱۹ نفر آن‌ها موفق به کسب مدال شدند و جزو چهار استان برتر کشور بودیم.

وی افزود: همچنین در حوزه ورزش قهرمانی نیز در هشت ماه گذشته ۱۱۰ نفر از قهرمانان استان در رقابت‌های ملی افتخارآفرینی کردند که از همه آنان به زودی تقدیر و تجلیل خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به تاریخ سازی مهدی الفتی اولین المپین ایرانی در رشته ژیمناستیک اشاره کرد و گفت: حضور الفتی برای نخستین بار در تاریخ انقلاب اسلامی در رقابت‌های ژیمناستیک، پرچم‌داری و راهیابی‌اش به فینال رقابت‌های المپیک در رشته خرک، افتخاری به یادماندنی برای مردم استان گلستان بود.

وی با اشاره به رایزنی‌ها و پیگیری‌های استاندار گلستان برای جذب قهرمانان در دستگاه‌های اجرایی گفت: در دولت سیزدهم ۲۵ قهرمان گلستانی در دستگاه‌های اجرایی استان جذب شده‌اند و مهدی الفتی نیز در شهرداری گرگان به استخدام درآمده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی