تیتر امروز

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (سه‌شنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که علاوه بر ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان مجلس بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باقی...
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...
به همت ستاد دیه خوزستان صورت گرفت

آزادی ۱۰۷ زندانی جرایم غیر عمد از ابتدای ۱۴۰۳

از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون ۱۰۷ زندانی جرایم غیر عمد خوزستانی با لطف الهی، کمک خیران و به همت مسئولان قضائی و ستاد دیه آزاد شده اند.

کد خبر: ۱۷۰۷۳۲
۱۹:۴۵ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

آزادی ۱۰۷ زندانی جرایم غیر عمد از ابتدای ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان خوزستان: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰۷ زندانی جرایم غیر عمد خوزستانی با لطف الهی، کمک خیران و به همت مسئولان قضائی و ستاد دیه آزاد شده اند.

قدرت هاشم نیا عصر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون ۱۰۷ زندانی جرایم غیر عمد خوزستانی با لطف الهی، کمک خیران و به همت مسئولان قضائی و ستاد دیه آزاد شده و به کانون گرم خانواده خود برگشته‌اند، گفت: از افراد آزاد شده تعداد ۱۲ نفر محکومان خانم و ۹۵ نفر محکومان غیرعمد مرد بودند که با دستان پربرکت خیرین استان به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی افزود: مبلغ بدهی این زندانیان در مجموع قریب به ۲۷۴ میلیارد تومان بود است که پس از طی جدول فرآیند ستاد دیه شامل گذشت شاکی، آورده محکوم، اعسار و …، این مبلغ تعدیل شده و در نهایت با پرداخت مانده بدهی از سوی ستاد دیه، این قبیل زندانیان واجد شرایط از زندان‌ها آزاد می‌شوند.

هاشم نیا بیان کرد: از کل بدهی محکومین غیر عمد مبلغ ۲۲۱ میلیارد تومان از جانب قضات محترم اعسار پذیرفته شد، گذشت شکات ۴۳ میلیارد تومان بوده، آورده و تأمین خانواده مددجو حدود ۱.۷۰۰ میلیارد تومان و تسهیلات بانکی اعطا شده بالغ بر ۲ میلیارد تومان و در نهایت از منابع نمایندگی ستاد دیه استان مبلغی حدود ۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی