تیتر امروز

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (سه‌شنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که علاوه بر ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان مجلس بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باقی...
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...
اولین دوره لیگ قهرمانان زنان

امید «خاتون» به تاریخ‌سازی آسیایی

تیم خاتون به عنوان تنها نماینده فوتبال زنان ایران در اولین دوره لیگ قهرمانان زنان آسیا، برای حضور در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها عازم کشور بوتان شد.

کد خبر: ۱۷۰۷۲۶
۱۸:۳۲ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

امید «خاتون» به تاریخ‌سازی آسیایی

دیدارنیوز: کنفدراسیون فوتبال آسیا نه‌تن‌ها در مسیر توسعه فوتبال در سطح باشگاهی به سراغ تشکیل لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ۲ در فوتبال مردان رفت، بلکه پروژه مهم خود در زمینه برگزاری لیگ قهرمانان زنان آسیا را هم اجرایی کرد؛ آن‌هم در حالی‌که ۴ دوره مسابقات به صورت آزمایشی برگزار شد و بعد از آزمون و خطا‌های انجام شده، سرانجام تصمیم (AFC) برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا نهایی شد و قرار است این رقابت‌ها در فصل پیش‌رو به انجام برسد.

۲۱ تیم برتر قاره آسیا جواز حضور در اولین دوره لیگ قهرمانان زنان آسیا را به‌دست آورده‌اند؛ آن‌هم در حالی‌که فقط ۸ تیم مستقیماً توانسته‌اند به مرحله گروهی بروند و ۱۳ تیم برای رسیدن به مرحله گروهی باید بتوانند مرحله پلی‌آف را با موفقیت پشت سر بگذارند. کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به اولین دوره برگزاری لیگ قهرمانان زنان، به سراغ تفکیک تیم‌ها براساس جایگاه تیم ملی فوتبال زنان هر کشور در رنکینگ فیفا رفت و همین مسئله باعث شد تا خاتون در جمع ۱۳ تیم مرحله پلی‌آف قرار گیرد.

حریفان کم‌نام‌ونشان و جذب ستاره‌های نامدار چینی

خاتون بم که با ۱۰ قهرمانی عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال زنان ایران را یدک می‌کشد، براساس قرعه‌کشی انجام شده باید در مرحله پلی‌آف به مصاف کیچه هنگ‌کنگ و آرتی‌سی بوتان برود و میزبانی این مرحله به کشور بوتان داده شده است. جالب آنکه ۲ حریف خاتون با جذب بازیکنان نام‌آشنای چینی فهرست خود را تقویت کرده‌اند و به نظر می‌رسد که نماینده فوتبال زنان ایران برای رسیدن به جمع ۱۲ تیم برتر مرحله گروهی کار بسیار دشواری را در پیش دارد.

سفر ۴ مرحله‌ای خاتون برای رسیدن به تیمفو!

شاگردان مرضیه جعفری بعد از گذراندن دوره‌های آماده‌سازی خود در بم، شهرکرد و تهران، سرانجام ظهر امروز (سه‌شنبه) سفر پرماجرای خود به بوتان را آغاز کردند. با توجه به عدم راه ارتباطی مستقیم از تهران به پارو (پایتخت بوتان)، در وهله اول کاروان خاتون عازم دبی شد تا از این شهر به دهلی‌نو سفر کند و بعد از سفر به کشور هند، شاگردان جعفری قرار است عازم پارو شوند. ضمن آنکه مسابقات در شهر تیمفو برگزار می‌شود و قرار است فاصله پارو تا تیمفو به صورت زمینی طی شود که گفته می‌شود اگر تاخیر غیرمنتظره‌ای به‌وجود نیاید، این سفر حدود ۲۳ ساعت به طول می‌انجامد!

۶ خرید تابستانی خاتون برای حضور در آسیا

خاتون در شرایطی فصل گذشته به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان رسید، که فوت ملیکا محمدی و مصدومیت شدید زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی زمینه‌ساز وضعیتی بحرانی برای پرافتخارترین تیم باشگاهی زنان ایران شد. برای حضور در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان زنان آسیا، بمی‌ها فهرست خود را تقویت کردند و توانستند با عارفه سیدکاظمی، رها یزدانی، ملیکا متولی، گلنوش خسروی، فاطمه امینه‌برازجانی و فاطمه پسندیده به توافق برسند که گفته می‌شود این بازیکنان به صورت قرضی جذب شده‌اند و سرنوشت ادامه همکاری‌شان با خاتون بعد از اتمام مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان زنان آسیا مشخص خواهد شد.

شوک بزرگ به نماینده ایران با مصدومیت ستاره تیزپا

مهدی مولایی، سرشین کمانگر، سمیه اسدیان، عاطفه رمضانی‌زاده، شهناز جعفری‌زاده، فاطمه گرائیلی، زهرا سربالی، طاهره پیروزی، زهرا قنبری، مونا حمودی، سمانه چهکندی و سارا دیدار به همراه نگین زندی دیگر اعضای کاروان تیم خاتون برای حضور در لیگ قهرمانان زنان آسیا محسوب می‌شوند. در آستانه سفر به بوتان، مصدومیت نگین زندی دردسرساز شد و براساس آخرین خبرها، احتمالاً پدیده آینده‌دار و خوش‌تکنیک فوتبال زنان نمی‌تواند در مرحله پلی‌آف به کمک تیمش بیاید و فقدان ستاره گلزن و فرصت‌طلبی مثل نگین زندی می‌تواند برای خاتون چالش‌آفرین باشد.

برنامه مسابقات گروه (D) مرحله انتخابی لیگ قهرمانان زنان آسیا:

یکشنبه چهارم شهریورماه (ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران)

آرتی‌سی بوتان - خاتون ایران

چهارشنبه هفتم شهریورماه (ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران)

کیچه هنگ‌کنگ - آرتی‌سی بوتان

شنبه دهم شهریورماه (ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران)

خاتون ایران - کیچه هنگ‌کنگ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی