تیتر امروز

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ قلاوند: اقدامات شایسته «صالحی‌امیری» را نباید زیر سوال برد
امروز در مجلس شورای اسلامی (بروز رسانی می‌شود)

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ قلاوند: اقدامات شایسته «صالحی‌امیری» را نباید زیر سوال برد

امروز (سه‌شنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که علاوه بر ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان مجلس بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باقی...
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...

رقم قرارداد میلاد محمدی با پرسپولیس مشخص شد

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه و همچنین پرداخت دستمزد میلاد محمدی مبلغی در حدود ۸۵۰ هزار دلار هزینه کرده است.

کد خبر: ۱۷۰۷۱۰
۱۳:۰۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

رقم قرارداد میلاد محمدی با پرسپولیس مشخص شد

دیدارنیوز: حدود یک ماه قبل بود که عبدالکریم حسن با دریافت پیشنهادی خوب از قطر تصمیم گرفت به لیگ ستارگان برود و دوباره در کشور خودش مشغول بازی شود. پرسپولیس برای صدور رضایتنامه عبدالکریم حسن حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار دریافت کرد و البته کمپ یک هفته‌ای و رایگان در قطر هم به مفاد این تفاهم اضافه شد.

پرسپولیس بعد از جدایی عبدالکریم با مدافعان چپ بسیاری مذاکره کرد که شاخص‌ترین آن‌ها یحیی عطیه‌الله بود. مدافعی که عضو سوچی در روسیه بود، اما سرانجام به پرسپولیس جواب منفی داد تا فوتبالش را در قاره آفریقا دنبال کند.

پرسپولیس وقتی دید در بازی نخست خود در لیگ بیست و چهارم، مشکلات بسیاری در سمت چپ خط دفاع دارد، به سرعت دست به کار شد و توانست میلاد محمدی را جذب کند. محمدی عضو آدانادمیر اسپور در لیگ ترکیه بود. او فصل قبل نمرات خوبی دریافت نکرد و حتی عنوان ضعیفترین بازیکن فصل تیم ترکیه‌ای را به خود اختصاص داد. با این حال نمی‌توان از ویژگی‌های منحصر به فرد او، بخصوص در فاز دفاعی به راحتی گذشت. میلاد عضو تیم ملی نیز است و همین می‌تواند یک دلیل خوب برای جذب او باشد.

محمدی در دو بازی ابتدایی آدانا در سوپرلیگ ترکیه هم در ترکیب ثابت قرار گرفت، اما فشار پرسپولیس و مبلغی که برای دریافت رضایتنامه پرداخت کرد، همه و همه دست به دست هم دادند تا محمدی بعد از حدود ۹ فصل بازی در خارج از کشور، به لیگ ایران برگردد و فوتبالش را این بار در پرسپولیس از سر بگیرد.

در خبر‌ها عنوان شده که باشگاه آدانا قراردادش را با محمدی فسخ کرده و سپس پرسپولیس برای جذب او دست به کار شده. این در صورتی است که مذاکرات پرسپولیس با مسئولان آدانا باعث پایان همکاری باشگاه ترکیه‌ای با میلاد محمدی بود. حتی شنیده می‌شود برای دریافت رضایتنامه، پرسپولیس حدود ۴۰۰ هزار دلار پرداخت کرده و اینگونه توانسته دفاع چپ ثابت آدانادمیر اسپور را به خدمت بگیرد.

گویا محمدی و پرسپولیس برای دستمزد یک ساله نیز روی عدد ۴۵۰ هزار دلار توافق کرده‌اند. مبلغی مناسب برای بازیکنی که در تیم ملی مهره‌ای مهم محسوب می‌شود و از نظر سن و سال هم به تازگی وارد دهه چهارم از زندگی خود شده و در شرایط مطلوبی پیراهن پرسپولیس را پوشیده است.

با توجه به اینکه محمدی در شرایط بازی بوده و همین هفته در ترکیب آدانا حضور داشته، احتمالاً گاریدو هم خیلی زود از وجودش در ترکیب اصلی پرسپولیس سود خواهد برد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی