تیتر امروز

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ حسینی: پاک‌نژاد وزیر پزشکیان باشد، نه گوش به فرمان افراد دیگر!
امروز در مجلس شورای اسلامی (بروز رسانی می‌شود)

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ حسینی: پاک‌نژاد وزیر پزشکیان باشد، نه گوش به فرمان افراد دیگر!

امروز (سه‌شنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که علاوه بر ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان مجلس بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باقی...
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...
مجلس کارگاه آموزشی نیست

انتقاد یک نماینده از اظهارات وزیر پیشنهادی کار/ مجلس دانشجوی داگلاس نورث نیست

مجتبی زارعی، نماینده تهران در مجلس با انتقاد از اظهارات وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: مجلس کارگاه آموزشی نیست و نمایندگان وطن‌خواه نیز دانشجوی پروژه‌های اجتماعی نیستند.

کد خبر: ۱۷۰۷۰۴
۱۲:۰۳ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

زارعی: مجلس دانشجوی جریان نهادی توسعه نیست

دیدارنیوز: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات مطرح شده از سوی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی در جلسه روز گذشته صحن مجلس، با تاکید بر اینکه اساساً مبحثی که ایشان مطرح کردند یک پروژه غیر بومی بود، عنوان کرد: مجلس کارگاه آموزشی نیست و نمایندگان وطن‌خواه نیز دانشجوی پروژه‌های اجتماعی نیستند.

مجتبی زارعی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ارزیابی مرداد ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان بررسی برنامه و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در اخطار آیین نامه‌ای با استناد ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس با بیان اینکه «در حین دفاعیه دکتر میدری وزیر پیشنهادی کار خلاف شأن مجلس عمل شد» اظهار کرد: ایشان نیم ساعت درباره سیاست طرح توانمندسازی دولت و حاکمیت صحبت کرد؛ من نمی‌گویم که چرا حین صحبت کردن دستان‌شان در جیب مبارک‌شان بود بلکه می‌گویم اساساً مبحثی که ایشان مطرح کرد یک پروژه غیر بومی بود؛ مجلس کارگاه آموزشی نیست و نمایندگان وطن‌خواه نیز دانشجوی پروژه‌های اجتماعی نیستند.

وی با تأکید بر اینکه وزیر پیشنهادی کار باید مطابق با اصل ۱۰ قانون اساسی همه مباحث خود را مطابق با سیاست‌های کلی تنظیم کند، خطاب به احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مجلس دانشجوی جریان نهادی توسعه نیست؛ آقای میدری مجلس دانشجوی جناب داگلاس نورث نیست بلکه مجلس مقنن و ناظر است و شما باید مطابق با سیاست‌های کلی، مباحث خود را در آن راستا ارائه دهید تا مشخص شود مجلس می‌خواهد با برنامه پیشنهادی شما چه کند.

این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: مجلس نگهبان هوشیاری است تا سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری انقلاب که رئیس جمهوری بار‌ها بر آن تاکید کرده است، نقض نشود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی