تیتر امروز

جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی (بروز رسانی می‌شود)

جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (سه‌شنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که علاوه بر ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان مجلس بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باقی...
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۰۲۴

ادعای آمریکا درباره نقش ایران در حمله هکری به ستاد‌های ترامپ، بایدن و هریس/ ایران: اسناد را نشان دهید

بر اساس ادعای مقام‌های اطلاعاتی آمریکا، ایران عامل حمله‌های هکری به ستاد‌های انتخاباتی ترامپ، بایدن و هریس است. با این حال، جمهوری اسلامی ایران می‌گوید: آمریکا اسناد ادعای خود در مورد دخالت ایران در انتخاباتش را ارائه کند.

کد خبر: ۱۷۰۶۸۸
۰۹:۵۷ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

ادعای آمریکا درباره نقش ایران در حمله هکری به ستاد‌های ترامپ، بایدن و هریس

دیدارنیوز: مقام‌های اطلاعاتی ایالات متحده به طور رسمی ادعا کردند، پس از بررسی‌های چند روزه، اطمینان پیدا کرده‌اند که ایران مسئول هک برخی مکاتبات داخلی ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ است.

به نقل از یورونیوز، اف‌بی‌آی در بیانیه روز دوشنبه خود مدعی شد: «این نفوذ سایبری بخشی از تلاش وقیحانه و گسترده‌تر تهران برای مداخله در سیاست آمریکا و به طور بالقوه شکل دادن به نتیجه انتخابات است.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «ایرانی‌ها از طریق مهندسی اجتماعی و تلاش‌های دیگر به دنبال دسترسی مستقیم به افراد دارای دسترسی مستقیم به کمپین‌های ریاست جمهوری هر دو حزب سیاسی بوده‌اند.»

هفته گذشته آسوشیتدپرس گزارش داد که حداقل سه نفر از کارکنان کمپین بایدن-هریس با دریافت ایمیل‌های فیشینگ هدف قرار گرفتند، اما بازرسان هیچ مدرکی مبنی بر موفقیت‌آمیز بودن این تلاش کشف نکرده‌اند.

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد این اتهام‌ها را «غیر مستند و فاقد هر گونه وجاهتی» دانست و رد کرد.

ایران: آمریکا اسناد ادعای خود در مورد دخالت ایران در انتخاباتش را ارائه کند

دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک اعلام کرد که اگر دولت آمریکا درباره ادعای دخالت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور صادق است، اسناد خود را در اختیار ما قرار دهد.

نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک در پاسخ به رسانه‌های آمریکایی درباره بیانیه مشترک نهاد‌های اطلاعاتی و سایبری راجع به دخالت کشورمان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با تاکید بر اینکه «چنین ادعا‌هایی بی‌اساس و فاقد هرگونه وجاهت است» اعلام کرد: همانطور که قبلا هم اعلام کرده‌ایم ایران هیچ هدف و انگیزه‌ای برای دخالت در انتخابات آمریکا ندارد. اگر دولت آمریکا در این ادعا صادق باشد، اسناد خود را در اختیار ما قرار دهد تا پاسخ ما را دریافت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی