تیتر امروز

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...
جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (دوشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که ابتدا صلاحیت غلامرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بررسی می‌شود و به ترتیب نوبت به سایر...
پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد

شیوع بیماری واگیر در بین زائران گزارش نشده است

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور، گفت: با اقدامات آموزشی و فرهنگی انجام شده تاکنون هیچ گزارشی از شیوع بیماری واگیر یا گرمازدگی حاد بین زائران گزارش نشده است.

کد خبر: ۱۷۰۶۷۳
۱۹:۴۳ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

شیوع بیماری واگیر در بین زائران گزارش نشده است

دیدارنیوز _ استان کرمانشاه: رئیس جمعیت هلال احمر کشور، گفت: با اقدامات آموزشی و فرهنگی انجام شده تاکنون هیچ گزارشی از شیوع بیماری واگیر یا گرمازدگی حاد بین زائران گزارش نشده است.

پیرحسین کولیوند در حاشیه بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار زائر اربعین از طریق مرز خسروی تردد داشته‌اند که این میزان تردد بی‌سابقه است.

وی عنوان کرد: زحمات استاندار کرمانشاه به خاطر پیگیری‌های مستمر برای فعال کردن مرز خسروی قابل ستایش است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: در مرز خسروی تسهیلات و امکانات بسیار خوبی از جمله وسایل حمل و نقل، موکب‌ها، غرفه‌های فرهنگی، درمانگاه‌ها و پارکینگ‌ها برای زائران ایجاد شده است.

کولیوند افزود: ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی برای حفظ سلامت زائران سبب شده تاکنون شاهد شیوع بیماری‌های واگیر و تلفات گرمازدگی نباشیم.

وی عنوان کرد: درمانگاهی در مرز عراق با کمک حشد‌الشعبی ایجاد و گزارشات خوبی از خدمات‌رسانی این مرکز به ما رسیده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور افزود: در داخل کشور عراق نیز با حضور بیش از ۸۰۰۰ نفر از داوطلبان هلال‌احمر و همکاری وزارت بهداشت، حشدالشعبی و وزارت بهداشت و نیرو‌های مردمی عراق خدمات درمانی در خارج ارائه است.

کولیوند با اشاره به اعزام بیماران و مصدومان از طریق مرز‌های زمینی، گفت: تاکنون ۳۵ مصدوم و بیمار از مرز خسروی به کشور منتقل شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی