تیتر امروز

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...
جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (دوشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که ابتدا صلاحیت غلامرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بررسی می‌شود و به ترتیب نوبت به سایر...
نقل و انتقالات لیگ برتر

بمب تابستانی سپاهان؛ انزونزی قرارداد بست

بعد از رایزنی‌های انجام شده، انتقال استیون انزونزی به سپاهان رسمی شد و این ستاره نامدار فرانسوی قراردادش با طلایی‌پوشان را به امضا رساند.

کد خبر: ۱۷۰۶۶۸
۱۸:۳۵ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

بمب تابستانی سپاهان؛ انزونزی قرارداد بست

دیدارنیوز: سپاهانی‌ها در زمینه تقویت فهرست خود برای حضور در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی، اولویت خود را جذب پدیده‌های فصل گذشته لیگ برتر و ستاره‌های آینده‌دار قرار داده بودند. محمدامین حزباوی در کنار وحدت هنانوف، صالح حردانی، حسین گودرزی، مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی و جواد آقایی‌پور، ۷ خرید تابستانی سپاهان محسوب می‌شوند که در کنار جذب این بازیکنان، طلایی‌پوشان به دنبال خرید مهره‌های خارجی نامدار برای تقویت فهرست تیم‌شان بودند.

ژوزه مورایس با توجه به جدایی بازیکنانی مانند امید نورافکن و محمدجواد حسین‌نژاد، به دنبال جذب هافبک بود و در این زمینه تلاش داشت تا بهترین گزینه را انتخاب کند. مورایس که سبقه خوبی در زمینه جذب بازیکن خارجی در دوران حضورش در سپاهان ندارد، بعد از بررسی‌های انجام شده، نام استیون انزونزی را در اختیار مدیران باشگاه سپاهان قرار داد و خواهان جذب این ستاره نامدار فرانسوی شد تا مذاکرات با هافبک ۳۵ ساله فصل گذشته قونیه‌اسپور ترکیه آغاز شود.

هافبک تیم قهرمان جهان، شاگرد جدید ژوزه مورایس!

انزونزی که در جام جهانی ۲۰۱۸ عضوی از تیم ملی فرانسه بود و در مسابقه فینال هم شانس بازی به‌دست آورد و همراه تیم ملی کشورش به مقام قهرمانی جام جهانی رسید، فصل گذشته در سوپرلیگ ترکیه کار خود را در قونیه‌اسپور دنبال کرد و در ۳۳ مسابقه برای این تیم موفق به‌ثبت ۴ گل شد. بازخوانی کارنامه این ستاره نامدار فرانسوی نشان می‌دهد که او در ۴ لیگ معتبر اروپایی تجربه بازی دارد و برای تیم‌هایی، چون پاری‌سن ژرمن، سویا، رم، بلکبرن، استوک سیتی و گالاتاسرای به میدان رفته است.

سپاهانی‌ها در طول ۲ هفته گذشته، رایزنی‌های گسترده‌ای با انزونزی داشتند که سرانجام این هافبک باتجربه که تجربه قهرمانی در لیگ اروپا را هم همراه تیم سویا اسپانیا در کارنامه‌اش دارد و نزدیک به ۲۰۰ بازی در لیگ برتر انگلیس انجام داده، چراغ سبز را به مدیران باشگاه اصفهانی نشان داد. انزونزی سفری به اصفهان داشت و بعد از گذراندن تست‌های پزشکی قرارداد خود را با طلایی‌پوشان نهایی کرد تا به عنوان هشتمین خرید تابستانی سپاهان معارفه شود.

خط هافبک سپاهان در تصرف فرانسوی‌ها

هافبک ۳۵ ساله و جدیدالورود سپاهانی‌ها حالا در شرایطی باید کارش را در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی پیش ببرد که او بعد از برایان دابو و وحدت هنانوف، سومین بازیکن خارجی سپاهان در لیگ بیست‌وچهارم محسوب می‌شود. با حضور انزونزی، به نظر می‌رسد که در میانه زمین، زوج او با دابو شکل می‌گیرد که حضور همزمان دو هافبک فرانسوی‌الاصل می‌تواند سیمای ترکیب سپاهان را بیش از پیش جذاب کند. ضمن آنکه با توجه به کارنامه انزونزی و تجربه کسب مقام قهرمانی جام جهانی و البته قهرمانی لیگ اروپا، می‌توان او را کارنامه‌دارترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ برتر نامید که باید دید در نقش عضو جدید تیم سپاهان چه عملکردی در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی