تیتر امروز

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...
جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (دوشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که ابتدا صلاحیت غلامرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بررسی می‌شود و به ترتیب نوبت به سایر...
سکه امامی بیش از یک میلیون تومان افزایش یافت

چرا «سکه» میلیونی گران شد؟ +جدول

قیمت طلا و سکه در سومین روز هفته با افزایش ارزش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. رشد قیمت سکه امامی در روز دوشنبه میلیونی بود و منجر به جهش تمام قطعات سکه به کانال بالاتر شد.

کد خبر: ۱۷۰۶۶۵
۱۷:۵۲ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

طلا

دیدارنیوز: قیمت طلا و سکه در شروع به کار بازار‌ها در سومین روز هفته با روند افزایشی بازگشایی شد. روند صعودی در بازار طلا قیمت تمام قطعات سکه غیر از سکه بهار را در کانال بالاتر نشاند.

برخی معتقدند شایعات مبنی بر خرید طلا در ۱۳ صفر بازار را صعودی کرده است؛ اما حرفه‌ای‌های بازار معتقدند سیگنال صعود از جای دیگر آب خورده است.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

برخی شایعات مبنی بر اینکه اگر افراد در روز ۱۳ صفر، اقدام به خرید حتی تکه‌ای کوچک از طلا کنند، موجب برکت در زندگی آن‌ها خواهد شد و خرید خانه و خودرو را برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد، روز یکشنبه در بازار پیچیده بود. به نظر می‌رسید این شایعه منجر به افزایش خریدار در بازار طلا شده است؛ اما برخی فعالان بازار‌های مالی تصمیم بانک مرکزی مبنی بر راه‌اندازی تالار مبادلات ارز توافقی تا نیمه‌های شهریور را دلیل افزایش قیمت در بازار فلز زرد می‌دانند. علاوه بر این، آن‌ها افزایش قیمت ارز نیمایی را دلیل افزایشی شدن قیمت در بازار طلا و سکه می‌دانند.

طلا

معامله‌گران بازار طلا می‌گویند در هفته‌های گذشته مردم برای ثبت‌نام خودرو طلای زیادی فروختند و همین موضوع منجر به کاهش قیمت طلا شده بود.

با توجه به اینکه در روز‌های گذشته حجم بالایی طلا عرضه و تبدیل به ریال شد، این نگرانی وجود دارد که بعد از پایان ثبت نام خودرو حجم پولی که از بانک‌ها آزاد می‌شود چه تاثیری در بازار طلا خواهد گذاشت. به نظر می‌رسد با توجه به محدودیت در خرید دلار، بازار طلا اولین هدف این منابع مالی سرگردان است و در صورت عدم مدیریت بانک مرکزی با سونامی رشد قیمت در بازار طلا مواجه خواهیم شد.

گفتنی است اونس جهانی طلا روز دوشنبه با کاهش نزدیک به ۱۹ دلاری روی رقم ۲۴۸۷ دلاری ایستاد. اونس جهانی نقره نیز روی رقم ۲۸ دلار و ۹۶ سنتی ثابت ایستاده است و کاهش ۱۰ سنتی دارد. هر گرم نقره ۹۹۹ روی رقم ۵۴ هزار و ۷۴۰ تومانی ایستاده است و رشد ۶۴۰ تومانی دارد.

سکه امامی بیش از یک میلیون تومان گران شد

قیمت سکه امامی روز دوشنبه ۲۹ مرداد با افزایش یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومانی روی رقم ۴۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومانی معامله شد. سکه بهار با رشد ۸۰۰ هزار تومانی روی رقم ۳۷ میلیون و ۵۲۰ هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است قیمت نیم سکه و ربع سکه هر یک با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی به ترتیب با قیمت ۲۳ میلیون تومان و ۱۵ میلیون تومان معامله شدند. سکه گرمی با ۲۰۰ هزار تومان افزایش در سطح ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی ایستاد.

حباب سکه میلیونی رشد کرد

قیمت طلا روز دوشنبه همراه با رشد سکه افزایشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۳۷۲ هزار تومانی با رقم ۱۵ میلیون و ۴۳۹ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۸۶ هزار و ۸۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۵۶۴ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز به رقم سه میلیون و ۵۱۷ هزار تومانی رسید.

حباب سکه در سومین روز هفته در تمام قطعات افزایش داشت. حباب سکه امامی یک میلیون تومان، سکه بهار ۵۶۵ هزار تومان، نیم‌سکه ۴۷۷ هزار تومان، ربع سکه ۵۳۹ هزار تومان و سکه گرمی ۱۷۰ هزار تومان رشد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی