تیتر امروز

پنجمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقت کمیسیون صنایع مجلس با وزیر پیشنهادی دفاع
امروز در مجلس شورای اسلامی (بروز رسانی می‌شود)

پنجمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقت کمیسیون صنایع مجلس با وزیر پیشنهادی دفاع

امروز (دوشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که ابتدا صلاحیت غلامرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بررسی می‌شود و به ترتیب نوبت به سایر...
تاریخ لوله صلح؛ از ایران به پاکستان تا هند
چهارمین قسمت تاریخ شفاهی با علی شمس اردکانی

تاریخ لوله صلح؛ از ایران به پاکستان تا هند

در ادامه برنامه تاریخ شفاهی، گفت و گو با علی شمس اردکانی اولین سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت که منصوب مستقیم رهبر انقلاب بود را ادامه دادیم و در این برنامه به تاریخ لوله صلح و نقش مهمان برنامه...
اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!
در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!

در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت پزشکیان"گفتگو کردیم.

جزئیاتی از انهدام باند سرقت‌ از منازل تهران و البرز

صبح امروز (دوشنبه) طرح دستگیری سارقان مسلح استان‌های تهران و البرز با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محل این پلیس در خیابان شهدای ناجا برگزار شد.

کد خبر: ۱۷۰۶۲۴
۰۹:۵۷ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

جزئیاتی از انهدام باند سرقت‌ از منازل تهران و البرز

دیدارنیوز: فرماندهی انتظامی تهران جزئیات دستگیری سارقان مسلح خانه‌های تهران و البرز را تشریح کرد.

صبح امروز طرح دستگیری سارقان مسلح استان‌های تهران و البرز با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محل این پلیس در خیابان شهدای ناجا برگزار شد.

محمدیان گفت: از شما خبرنگاران به خاطر زحمات شما تشکر می‌کنم، چون مردم از ما راضی هستند و آن قسمتی که سهم پلیس از رسانه است را ما داریم و مدنظر مردم و مجرمان قرار دارد و هشدار‌های ما را دریافت می‌کنند.

وی افزود: جرمی اگر اتفاق افتد پلیس با کارآگاهانی که دارد جرم را کشف می‌کند و مردم نیز اطمینان پیدا کنند که همکاران من نسبت به جرایم اگاه هستند و هر جرمی هرچقدر ام که پیچیده باشد توسط پلیس کشف می‌شود.

رییس پلیس تهران بزرگ خطاب به مجرمان ادامه داد: از دیگران عبرت بگیرید تا عبرت دیگران نشوید من این جمله را هم به مردم می‌گوییم که اقدامات امنیتی خانه‌های خود را جدی‌تر بگیرند و هم به مجرمان هشدار می‌دهم که دست از اقدامات مجرمانه خود دست بردارند.

محمدیان با اشاره به پرونده این سرقت مسلحانه گفت: این گروه از سارقان بیشتر در شرق پایتخت و استان البرز به صورت مسلحانه یا با باز کردن در منازل یا از طریق زنگ یا از طریق عنف وارد منازل می‌شدند و با حضور افراد اقدام به سرقت می‌کردند.

وی افزود: اقدامات پلیس بلافاصله شروع شد، اما به واسطه پیچیدگی جرم، مقداری تاخیر در دستگیری این افراد پیش آمد.

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: از تاخیر به خاطر شناسایی و دستگیری این افراد عذرخواهی می‌کنم، اما این افراد در سه استان سرقت می‌کردند و دستگیری آن‌ها نیز در چهار استان انجام شد و به همین دلیل زمان برد.

محمدیان گفت: این افراد تشکیل باندی داده بودند که یک نفر پلاک را جعل می‌کرد، یک نفر محل سرقت را شناسایی می‌کرد و همچنین از تخصص‌های دیگر نیز استفاده شده بود و از چند استان دور هم جمع شده بودند.

وی افزود: امروز همه این افراد دستگیر شدند و قطعا حکم و مجازات سنگین در انتظارشان خواهد بود تا عبرت سایر مجرمان باشد.

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: اقدامات این سارقان به قدری بد بوده که تا مدت‌ها روی خیابان را نمی‌بینند و ممکن است حکم محاربه نیز بگیرند.

محمدیان گفت: این گروه شامل ۴ نفر بودند که از دو نفر دیگر موردی استفاده می‌کردند و امروز ۶ نفر دستگیر شده و نفر آخر نیز شناسایی شده و تحت تعقیب است. این افراد همگی ایرانی بوده و از اتباع بیگانه نبودند.

وی افزود:مالخران این باند دستگیر شده اند و اموال مردم به آن‌ها باز می‌گردد. این باند در سه استان اقدام به سرقت می‌کردند که تاکنون ۱۰ شاکی شناسایی شده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی