تیتر امروز

تاریخ لوله صلح؛ از ایران به پاکستان تا هند
چهارمین قسمت تاریخ شفاهی با علی شمس اردکانی

تاریخ لوله صلح؛ از ایران به پاکستان تا هند

در ادامه برنامه تاریخ شفاهی، گفت و گو با علی شمس اردکانی اولین سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت که منصوب مستقیم رهبر انقلاب بود را ادامه دادیم و در این برنامه به تاریخ لوله صلح و نقش مهمان برنامه...
جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (یکشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که برنامه وزیران پیشنهادی اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امورخارجه، و بهداشت و درمان بررسی خواهد...
اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!
در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!

در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت پزشکیان"گفتگو کردیم.
نشست هیات مدیره سرخ‌‌های پایتخت برگزار شد

اعتراض پرسپولیس به عذرخواهی تاج از استقلال/ نگرانی از اعلام‌نشدن رای بیرانوند

در نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره این باشگاه نسبت به عذرخواهی مهدی تاج، رئیس‌ فدراسیون فوتبال از باشگاه استقلال بابت اشتباه داوری اعتراض کردند و همچنین باتوجه به گزارش‌ها از اعلام رای پرونده علیرضا بیرانوند، نسبت به جلوگیری از اعلام رسمی آن ابراز نگرانی کردند.

کد خبر: ۱۷۰۶۰۶
۲۰:۰۷ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

اعتراض پرسپولیس به عذرخواهی تاج از استقلال/ نگرانی از اعلام‌نشدن رای بیرانوند

دیدارنیوز: هیات مدیره باشگاه و مدیرعامل، امروز (یک‌شنبه) چهاردهمین نشست خود در سال ۱۴۰۳ را برگزار کردند و درباره مسایل مهمی تبادل نظر و تصمیم‌گیری داشتند. همچنین نسبت به پاره‌ای اتفاقات و جریانات در ارکان فوتبال علیه پرسپولیس اعتراض جدی شد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه امروز تشکیل جلسه دادند.

در این نشست مسایل مهمی مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد. همچنین با توجه به گزارش مدیرعامل، مصوباتی در اختیار وی قرار گرفت.

در نشست امروز، در ارتباط با فرایند انتقال سهام و ثبت آن که از دغدغه‌های باشگاه، هواداران و سهامداران بود گزارش کاملی ارایه شد که مورد تقدیر قرار گرفت.

استماع گزارش درباره مسایل حقوقی و تصمیم‌گیری درباره پرونده‌های مفتوح نیز از موضوعات طرح شده در جلسه بود و هیات مدیره، با توجه به اعلام نظر‌های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، مراتب تشکر خود از معاونت پیشین و کنونی حقوقی باشگاه را اعلام نمود.

گزارش کمیته اقتصادی و عقد قرارداد با اسپانسر‌ها که رویه منظمی پیدا کرده است از دیگر موارد مورد بحث بود. تشکیل تیم بانوان پرسپولیس و استماع گزارش محسن خلیلی، مدیر آکادمی فوتبال باشگاه و اقدامات و تحولاتی که در آکادمی اتفاق افتاده و در شرف انجام است نیز بخش مهمی از جلسه را به خود اختصاص داد.

اعضا همچنین از تلاش‌های محسن خلیلی تقدیر و تشکر کردند و در ارتباط با توسعه فعالیت‌های آکادمی تصمیم‌هایی اخذ و ابلاغ شد.

رضا درویش همچنین درباره روند نقل و انتقالات و اتفاقات در شرف وقوع گزارشی را به هیات مدیره ارایه کرد. محمد دلبری، عضو هیات مدیره پرسپولیس در این ارتباط به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: دغدغه‌های هواداران عزیز کاملا قابل درک و در بسیاری موارد به جا است و اتفاقا باید از این حساسیت هواداران تشکر کنیم.

مدیرعامل گزارش خوبی درباره اقدامات در حال انجام ارایه داد و در روز‌های پیش رو حتما اتفاقات خوبی روی خواهد داد که هواداران را از نگرانی خارج خواهد کرد.

هیات مدیره باشگاه همچنین از مدیرعامل به جهت پرداخت ۲۰ درصدی دستمزد اعضای تیم در حالی که تسویه فصول گذشته صورت گرفته است، تقدیر نمود.

در نشست امروز، اعضا با توجه به مجموع اتفاقات فصل گذشته و اشتباهات داوری در طول فصل از جمله در دربی به زیان پرسپولیس، نسبت به اظهار نظر ریاست فدراسیون فوتبال در ارتباط با رقابت‌های فصل گذشته لیگ، اعتراض کردند.

همچنین با عنایت به گزارش‌ها درباره اعلام رای پرونده بیرانوند به سود پرسپولیس و جلوگیری از اعلام رسمی آن ابراز نگرانی و اعتراض کردند و از مدیرعامل و معاونت حقوقی خواسته شد در راستای حفظ حقوق هواداران و سهامداران، پیگیری ویژه در این ارتباط و دخالت‌های غیر ورزشی و نهاد‌های بالادستی داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی