تیتر امروز

تاریخ لوله صلح؛ از ایران به پاکستان تا هند
چهارمین قسمت تاریخ شفاهی با علی شمس اردکانی

تاریخ لوله صلح؛ از ایران به پاکستان تا هند

در ادامه برنامه تاریخ شفاهی، گفت و گو با علی شمس اردکانی اولین سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت که منصوب مستقیم رهبر انقلاب بود را ادامه دادیم و در این برنامه به تاریخ لوله صلح و نقش مهمان برنامه...
جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (یکشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که برنامه وزیران پیشنهادی اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امورخارجه، و بهداشت و درمان بررسی خواهد...
اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!
در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!

در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت پزشکیان"گفتگو کردیم.
مشکلات عجیب و حل نشدنی در فوتبال ایران ..

«آزادی» به دربی می‌رسد؟

اگر ورزشگاه آزادی از ابتدای آبان آماده بهره‌برداری مجدد باشد، برگزاری دربی پایتخت به میزبانی این مجموعه ورزشی در اولین ماه پاییز امسال در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۱۷۰۶۰۰
۱۸:۳۰ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

«آزادی» به دربی می‌رسد؟

دیدارنیوز: شاید فوتبال ایران با یک شوک بزرگ برای بازی استقلال و پرسپولیس مواجه شود.

دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها طی مصاحبه‌ای اعلام کرد ورزشگاه آزادی قطعاً تا زمان حضور رونالدو در تهران برای جدال مقابل استقلال آماده خواهد شد و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

این ادعا البته جنبه دوگانه دارد و شاید تقابل استقلال و پرسپولیس را هم تحت تاثیر قرار بدهد. اگر منظور داوود رفعتی از زمان آماده شدن ورزشگاه آزادی، روز آغازین رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا یعنی ۲۶ شهریور باشد، کوچک‌ترین مشکلی بابت برگزاری دربی پایتخت در فصل پاییز به وجود نمی‌آید، ولی اگر قرار بر این شده باشد که استادیوم آزادی تا قبل از روز اول آبان (یعنی زمان تقابل استقلال و النصر با حضور کریستیانو رونالدو) آماده شود، این نگرانی از همین حالا به وجود می‌آید که ورزشگاه مذکور برای دربی پایتخت آماده نشود و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ یا باید قید برگزاری این جدال در تهران را بزنند یا اینکه زمان تقابل استقلال و پرسپولیس را به تعویق اندازند.

طبق برنامه سازمان لیگ، استقلال و پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ بیست و چهارم به مصاف هم می‌روند و از همان روز قرعه کشی این بحث مطرح شد که با توجه به دیدار‌های تیم ملی و همچنین مسابقات لیگ نخبگان آسیا، مسابقه مذکور به احتمال بسیار زیاد در مهر ماه انجام می‌شود بنابراین اگر استادیوم آزادی از ابتدای آبان آماده بهره‌برداری مجدد باشد، برگزاری دربی پایتخت به میزبانی این مجموعه ورزشی در اولین ماه پاییز امسال در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی