تیتر امروز

تاریخ لوله صلح؛ از ایران به پاکستان تا هند
چهارمین قسمت تاریخ شفاهی با علی شمس اردکانی

تاریخ لوله صلح؛ از ایران به پاکستان تا هند

در ادامه برنامه تاریخ شفاهی، گفت و گو با علی شمس اردکانی اولین سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت که منصوب مستقیم رهبر انقلاب بود را ادامه دادیم و در این برنامه به تاریخ لوله صلح و نقش مهمان برنامه...
جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی (بروز رسانی می‌شود)

جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (یکشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که برنامه وزیران پیشنهادی اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امورخارجه، و بهداشت و درمان بررسی خواهد...
اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!
در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!

در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت پزشکیان"گفتگو کردیم.

هشدار بارش‌های مونسونی در کهگیلویه و بویراحمد

علیرضا نیک‌روز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بارش‌های مونسونی در این استان هشدار داد و گفت: طبق اعلام اداره کل هواشناسی بارش‌های مونسونی از روز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه این استان را فرا می‌گیرد.

کد خبر: ۱۷۰۵۹۴
۱۷:۴۵ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

هشدار بارش‌های مونسونی در کهگیلویه و بویراحمد

دیدارنیوز _ استان کهگیلویه و بویراحمد: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بارش‌های مونسونی در استان هشدار داد.

«علیرضا نیک‌روز» روز یکشنبه ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن باران‌های موسمی و هشدار سطح زرد هواشناسی گفت: طبق اعلام اداره کل هواشناسی بارش‌های مونسونی از روز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه این استان را فرا می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های موسمی تا اواخر وقت روز جمعه در استان ادامه دارد، افزود: رگبار باران، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید تا شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک و بارش تگرگ از مخاطرات این سامانه بارشی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این سامانه بارشی همه نقاط استان را در بر می‌گیرد که احتمال خسارت به محصولات کشاورزی از مخاطرات احتمالی این سامانه بارشی است.

نیکروز از مردم استان خواست از اتراق و برپایی چادر‌های مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل اجتناب کنند، ضمن اینکه از هرگونه فعالیت طبیعت گردی و کوهنوردی به ویژه در ساعات بعدازظهر خودداری شود.

وی بر خودداری از چرای دام در این ایام تاکید و تصریح کرد: خودداری از محلول پاشی باغات و مزارع، انتقال محصولات برداشت شده به مکان‌های مسقف و احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهنسال توصیه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تا پایان فصل تابستان شاهد بارش‌های موسمی در سطح استان خواهیم بود، از کشاورزان خواست برای جلوگیری از هرگونه خسارت نسبت به بیمه محصولات کشاورزی اقدام کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی