تیتر امروز

سومین جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ آزادی‌خواه: «عراقچی» برنامه خوبی دارد
امروز در مجلس شورای اسلامی (بروز رسانی می‌شود)

سومین جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ آزادی‌خواه: «عراقچی» برنامه خوبی دارد

امروز (یکشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که برنامه وزیران پیشنهادی اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امورخارجه، و بهداشت و درمان بررسی خواهد...
اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!
در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!

در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت پزشکیان"گفتگو کردیم.
اندیشکده آمریکایی: تهاجم اوکراین به کورسک، سومین تحقیر جنگی بزرگ پوتین
از چشم جهان (۱۶۶)

اندیشکده آمریکایی: تهاجم اوکراین به کورسک، سومین تحقیر جنگی بزرگ پوتین

اکنون در جهانی زندگی می‌کنیم که در آن شاهدیم، اوکراین به روسیه حمله کرده است. هم اکنون در جهانی به سر می‌بریم که اوکراین، تا این لحظه، بخشی از خاک روسیه را که تقریبا به اندازه شهر نیویورک است،...
در الیگودرز لرستان چه خبر است؟

ضرب و شتم شدید یک پرستار و تهدید به مرگ!

کیومرث کرمی‌زاده، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان الیگودرز و ازنا گفت: پرستار خانم شاغل در بیمارستان شهید ولیان شهر الیگودرز مورد ضرب و شتم همراه یکی از بیماران قرار گرفت. همراه بیمار ضمن فحاشی و تهدید پرستار خانم به مرگ به سمت او حمله کرد و با فشار دادن گلوی پرستار او را به حالت خفگی درآورد و پرستار که حدود ۳۰ سال سن دارد بر اثر این حادثه از ناحیه گردن آسیب دیده است.

کد خبر: ۱۷۰۵۸۵
۱۴:۰۶ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

ضرب و شتم شدید یک پرستار و تهدید به مرگ!

دیدارنیوز _ استان لرستان: رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان الیگودرز و ازنا گفت: پرستار خانم شاغل در بیمارستان شهید ولیان شهر الیگودرز مورد ضرب و شتم همراه یکی از بیماران قرار گرفت.

به نقل از رسانه سازمان نظام پرستاری، کیومرث کرمی‌زاده درباره این حادثه گفت: حادثه ضرب و شتم پرستار خانم شاغل در بیمارستان شهید ولیان الیگودرز روز ۲۲ مرداد در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد و در شیفت شب رخ داده است.

وی افزود: همراه بیمار ضمن فحاشی و تهدید پرستار خانم به مرگ به سمت او حمله کرد و با فشار دادن گلوی پرستار او را به حالت خفگی درآورد و پرستار خانم که حدود ۳۰ سال سن دارد بر اثر این حادثه از ناحیه گردن آسیب دیده است.

کرمی‌زاده تصریح کرد: هیئت مدیره نظام پرستاری الیگودرز طی بیانیه‌ای این حادثه دلخراش و این اقدام توهین‌آمیز را که به نوعی اولین حمله به یک پرستار خانم در بیمارستان است، محکوم کرده و پیگیری‌های حقوقی و قضایی را برای پرونده این پرستار دنبال می‌کند.

وی گفت: اکنون برای این پرستار مضروب پرونده پزشکی قانونی و قضایی تشکیل شده و مراحل قانونی برای برخورد قضایی با ضارب دنبال می‌شود و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مسئولان قضایی استان خواهان رسیدگی فوری به این پرونده هستیم.

رئیس هئیت مدیره نظام پرستاری الیگودرز و ازنا ادامه داد: با توجه به تکرار حمله و آسیب به پرستاران در شهر‌های مختلف از مسئولان نیروی انتظامی می‌خواهیم نسبت به استقرار مامور پلیس در بیمارستان‌ها برای پیشگیری از حوادث مشابه که می‌تواند برای پرستاران خطر جانی داشته باشد، اقدام کنند.

وی اضافه کرد: ناامن بودن محیط درمان باعث اختلال در ارائه خدمات به بیماران، استعفا، ترک کار پرسنل وعدم رغبت پرسنل جهت خدمت در شهرستان می‌شود و در نهایت مراکز درمانی شهرستان با کمبود شدید نیروی درمانی و با سیکل معیوب مواجه می‌شوند.

کرمی‌زاده تصریح کرد: از مراجع قضایی استدعا داریم ضمن بررسی علت حادثه که باعث تخریب اموال دولتی و سلب آرامش بیماران و باعث اختلال در نظم عمومی و ضرب شتم و فحاشی شده با فرد خاطی برخورد قانونی صورت گیرد و خواستار چاره اندیشی جدی مسولان نظام سلامت در تامین نیروی انتظامی برای حفظ امنیت کادر درمان هستیم تا از تکرار این حوداث تلخ و نگران کننده که در نقاط مختلف کشور رخ می‌دهد جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که کادر درمان به خصوص پرسنل پرستاری تحت شرایط سخت کاری و مالی و تاخیر چند ماهه مطالبات و کمبود شدید نیروی پرستاری در نظام آموزشی و درمانی کشور در حال خدمت رسانی دائم و بدون تعطیلی درتمام بیمار‌های فراگیر بدون اینکه انتظار قدردانی داشته باشند به صورت شبانه روزی مشغول به انجام وظیفه هستند، این نوع توهین‌ها و برخورد‌های تهدید آمیز علیه پرستاران غیر قابل تحمل است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی