تیتر امروز

سومین جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ آزادی‌خواه: «عراقچی» برنامه خوبی دارد
امروز در مجلس شورای اسلامی (بروز رسانی می‌شود)

سومین جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ آزادی‌خواه: «عراقچی» برنامه خوبی دارد

امروز (یکشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که برنامه وزیران پیشنهادی اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امورخارجه، و بهداشت و درمان بررسی خواهد...
اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!
در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!

در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت پزشکیان"گفتگو کردیم.
اندیشکده آمریکایی: تهاجم اوکراین به کورسک، سومین تحقیر جنگی بزرگ پوتین
از چشم جهان (۱۶۶)

اندیشکده آمریکایی: تهاجم اوکراین به کورسک، سومین تحقیر جنگی بزرگ پوتین

اکنون در جهانی زندگی می‌کنیم که در آن شاهدیم، اوکراین به روسیه حمله کرده است. هم اکنون در جهانی به سر می‌بریم که اوکراین، تا این لحظه، بخشی از خاک روسیه را که تقریبا به اندازه شهر نیویورک است،...
استقلال بدون شکست می‌ماند؟

حمله نکونام به رکورد تاریخی فرهاد

فرهاد مجیدی در دوره سرمربیگری‌اش در استقلال ۳۰ بازی پیاپی بدون شکست را همراه آبی‌ها تجربه کرد و موفق شد رکوردی تاریخی را در فوتبال ایران به نام خود ثبت کند. جالب آنکه یک سرمربی استقلالی به رکورد فرهاد مجیدی حمله کرده است؛ جواد نکونام!

کد خبر: ۱۷۰۵۶۹
۱۱:۴۱ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

حمله نکونام به رکورد تاریخی فرهاد

دیدارنیوز: در صورت عدم شکست‌ناپذیری استقلال در ۳ بازی آینده، رکورد ویژه دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی در این تیم شکسته خواهد شد.

استقلال در لیگ بیست‌ویکم عملکردی فوق‌العاده داشت و شاگردان فرهاد مجیدی موفق شدند رکورد‌های پرشماری را جابه‌جا کنند و در نهایت به دوران قهرمانی‌های سریالی پرسپولیس پایان دادند و فاتح رقابت‌های لیگ بیست‌ویکم شدند. اتفاق ویژه در مسیر کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ویکم، شکست‌ناپذیری شاگردان فرهاد مجیدی بود که باعث شد یک قهرمانی تاریخی برای آبی‌ها در ادوار لیگ برتر به‌ثبت برسد و آن‌ها بدون باخت عنوان قهرمانی را به‌دست آوردند.

حمله نکونام به رکورد مجیدی

فرهاد مجیدی در دوره سرمربیگری‌اش در استقلال ۳۰ بازی پیاپی بدون شکست را همراه آبی‌ها تجربه کرد و موفق شد رکوردی تاریخی را در فوتبال ایران به نام خود ثبت کند. حالا بعد از ۳ فصل و در شرایطی‌که مجیدی دیگر در فوتبال ایران کارش را پیش نمی‌برد و در آستانه همکاری با یک تیم اماراتی است، رکورد این سرمربی جوان در آستانه شکسته‌شدن قرار گرفته و جالب آنکه یک سرمربی استقلالی به رکورد فرهاد مجیدی حمله کرده است؛ جواد نکونام.

باخت به سپاهان علیه تاریخ‌سازی جواد

نکونام که دوره پرفرازوفرودی را در استقلال پشت سر گذاشت، فصل گذشته همراه آبی‌ها تنها یک شکست را تجربه کرد که آن‌هم در دیدار هفته سوم مقابل سپاهان اصفهان بود. این باخت برای دور شدن دست آبی‌ها از جام قهرمانی کافی بود و جواد نکونام نتوانست در مسیری که فرهاد مجیدی قدم برداشت، قدم بزند و قهرمانی بدون باخت برای آبی‌ها به‌دست آورد. بعد از باخت مقابل سپاهان در هفته سوم، دیگر استقلال تحت هدایت جواد نکونام شکست نخورده و این روند همچنان ادامه دارد.

۲ بازی سرنوشت‌ساز در انتظار نکونام

آبی‌ها بعد از ۲۷ بازی شکست‌ناپذیری در فصل گذشته، کار خود را در لیگ بیست‌وچهارم با کسب پیروزی برابر شمس‌آذر قزوین آغاز کردند و توانستند شمار بازی‌های بدون باخت خود را به عدد ۲۸ برسانند. ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان، ۲ حریف بعدی استقلال در فصل جدید لیگ برتر هستند که در صورت شکست‌ناپذیری در این ۲ مسابقه، جواد نکونام می‌تواند با رسیدن به رکورد ۳۰ بازی پیاپی شکست‌ناپذیری فرهاد مجیدی به استقبال تعطیلات فیفادی برود.

دوئل با مس برای آبی‌ها تاریخی می‌شود؟

مس رفسنجان، چهارمین حریف استقلال در لیگ بیست‌وچهارم است. در صورتی‌که آبی‌ها بتوانند به روند شکست‌ناپذیری خود تا پایان هفته سوم ادامه بدهند، بعد از تعطیلات فیفادی موعد تاریخ‌سازی آبی‌ها خواهد بود؛ به‌طوری‌که شاگردان جواد نکونام می‌توانند با عدم پذیرش شکست برابر مس رفسنجان به شکست‌ناپذیرترین تیم در تاریخ لیگ برتر (در بازی‌های متوالی) تبدیل شوند و نکونام می‌تواند رکورد ویژه و تاریخی فرهاد مجیدی را از آن خود کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی