تیتر امروز

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده
افاضات اضافه

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده

عوام‌الملک در نامه جدید خود به مسعود، رییس بی‌صدای خواص‌الدوله، به پیام یک ناشناس زیر نامه قبلی خود اشاره کرده و نوشته است: لطفا هر وقت سر جایت نشستی اگر زحمتی نبود در حد یک پیامک یک کلمه‌ای...
قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم/ قطعی برق امروز نتیجه بی‌توجهی مجلس یازدهم است

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
افاضات اضافه

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده

عوام‌الملک در نامه جدید خود به مسعود، رییس بی‌صدای خواص‌الدوله، به پیام یک ناشناس زیر نامه قبلی خود اشاره کرده و نوشته است: لطفا هر وقت سر جایت نشستی اگر زحمتی نبود در حد یک پیامک یک کلمه‌ای بفرست و بنویس "نشستم" که ما بتوانیم انتقاداتمان را شروع کنیم.

کد خبر: ۱۷۰۴۶۱
۱۳:۲۱ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده

دیدارنیوز ـ عوام الملک:

 

رییس بی‌صدای خواص‌الدوله، حضرت مسعود؛

سلام
خوب است اول نامه این هفته درخواست کنم تکلیفت را با من، که عوام‌الملکم مشخص کنی. بالاخره ما عوام حق داریم با تو که رییس خواص‌الدوله‌ای حرف بزنیم و برایت نامه بنویسیم یا نه؟ چون تو که با ما حرف نمی‌زنی. از آن طرف هم هفته قبل که برایت نامه نوشتم یک ناشناسی که ظاهرا از طرفداران جدی‌ات بود در سایت دیدارنیوز زیر نامه من نوشته بود که بگذاریم تو سر جایت بنشینی و بعد اگر کاری نکردی انتقاد را شروع کنیم. پیام این ناشناس چند سوال برایم ایجاد کرد. تو مگر بعد از چهل روز هنوز سر جایت ننشسته‌ای؟ پس این مدت سر جای کی نشسته‌ای؟ نکند تمام این مدت ایستاده‌ای؟ اگر اینطور باشد خیلی بد است جوان! بعدا که پیر شدی ممکن است دچار کمردرد و واریس بشوی. البته خودت طبیبی و این چیز‌ها را بهتر از ما، عوام، می‌دانی. این وسط یک سوال دیگر هم بپرسم. شما‌ها که چهل و هفت سال است به دو گروه انقلابی و ضدانقلابی تقسیم شده‌اید و بعد هر گروهتان به چند گروه دیگر و هر چند گروه دوباره به چند زیرگروه دیگر و الخ تقسیم شده اید کی ممکن است آنقدر پیر شوید که به این نتیجه برسید بازنشستگی هم چیز بدی نیست؟ البته یک وقت خدای نکرده خودت یا طرفداران ناشناست فکر نکنید که این‌ها انتقاد است. نه! سوال است. برای عوام پیش می‌آید. خیلی هم از خواص انتظار جواب دادن نداریم. همینطوری برای خودمان غر و لندکنان می‌پرسیم که وقت بگذرد.

به حول و قوه الهی فهرست خواص‌الدوله‌های مورد نظرت را هم دیدم. خیلی خوب بود. خوشبختانه هم محمدباقر راضی‌ست، هم سعید و هم همه کسانی که به هر کسی غیر از خودت رای دادند. کسانی که به خودت رای دادند هم که مهم نیستند. آن‌ها بالاخره هر جا که صندوق باشد و امثال سعید کاندیدا باشند از ترسشان به هر چیز دیگری هم رای می‌دهند. آن‌ها هم که کلا رای نداده‌اند که اصلا مهم نیستند. چون بقیه با رای دادنشان مشت محکمی بر دهان آن‌ها و البته آمریکایی‌ها و غربی‌ها زدند. در بین خواص‌الدوله‌هایت این که اسماعیل را دوباره برای امور امنیه انتخاب کردی خیلی ارزشمند است. نشان می‌دهد هر اتفاقی هم بیافتد در عوضش خواص امنیت دارند. به نظرم خوب بود برای امور کار و رفاه هم به جای احمد می‌گذاشتی صولت سر جایش بماند. قطعا صولت در کار و رفاه به همان خوبی اسماعیل در امور امنیه کار کرده بود. حتی برای امور صحه هم بهرام می‌تواند سرجایش باشد. نیازی نبود بروی محمدرضا را بیاوری که احتمالا خواص‌المله‌ها برای رای ندادن به او به زحمت بیافتند.

در ضمن شنیدم گفته‌ای گاهی برای صرفه‌جویی در مصرف برق، کولر دفتر کارت را روشن نمی‌کنی. این‌ها ویژگی‌های پدرانه است. کنترل تلویزیون را هم نزدیک خودت نگه دار. فقط پیشنهاد می‌کنم لااقل وقتی کولر خاموش است کاپشنت را دربیار.

لطفا هر وقت هم سر جایت نشستی اگر زحمتی نبود در حد یک پیامک یک کلمه‌ای بفرست و بنویس "نشستم" که ما بتوانیم انتقاداتمان را شروع کنیم. اصلا راضی به صحبت کردنت نیستیم. همان یک کلمه در یک پیامک کافی‌ست.
زیاده عرضی نیست.

حضرت عوام‌الملک
طهران
پنجشنبه، بیست و پنج مرداد سنه یکهزار و چهارصد و سه شمسی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی